|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Tips: Økologisk speltknekkebrødJeg må holde meg unna hvete, men spelt går greit.
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødEr det de i de gjennomsiktige plastemballasjen? I så fall syntes jeg de smakte dynge. Skikkelig dynge. Synd, for jeg hadde overhodet ikke hatt noe i mot å knaske på økologisk speltknekkebrød.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødJeg har smakt to av tre av disse typene og de var ikke gode. I alle fall ikke den med ost. Kanskje den jeg ikke har smakt er den gode? : optimist :
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødJooo, dette er kjempegodt! Spesielt det med sesamfrø på. Med ost og paprika og agurk! :yummy: - men de er helsikandes dyre da...
![]() |
#6 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødDe er kjempegode! Men temmelig dyre, er de ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødDe er fantastisk gode! Med Philadelphia-ost
![]() |
#8 |
Audacious
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødJeg spiste disse på etellerannet konferansested, og syntes de var sinnsvakt gode! Men jeg har ikke funnet dem noen av stedene jeg handler, hvor får man kjøpt dem?
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrød
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødPå Helsekosten får man kjøpt "originalen", men på Ica, Ultra og Meny får man kjøpt disse som smaker helt likt. Jeg ble så glad når de begynte å føre dem, så slipper jeg å dra innom helsekosten. Jeg syns de er kjempegode. Spesielt de med ost.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødJeg tror jeg er den eneste i landet (verden?) som ikke liker disse.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrød
Kremt, du har ikke lest hele tråden, skjønner jeg.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Tips: Økologisk speltknekkebrødDe er supergode! Men tunge... mener ett stykke veier 50-60 gram, mens mine vanlige Ryvita-knekkebrød bare veier 10 g stykket... og når jeg prøver å kutte ned på brød og heller øke proteinnivået så velger jeg sistnevnte.
![]() |
![]() |
|
|