|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Overdeler på Zara, størrelser?Har lust til å klikke hjem 3 topper på Zara, men er veldig usikker på størrelsen. Jeg er stort sett S/36 i overkroppen, men kan dra litt mer over ryggen og har lange armer. Hva ville du valgt?
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Overdeler på Zara, størrelser?De få klærne jeg har derfra, er helt normale i størrelsen, vil jeg si. Vet ikke så mye om lengden på ermene (er mer av en sel selv, som Divine skrev her om dagen
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Overdeler på Zara, størrelser?Hehe! Jeg trooor S bør passe egentlig, så sjanser på det. Hvertfall på de kortermede. Mulig jeg må ha M på en langermet. Det blir liksom ikke langt nok for sånne aper som meg.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Overdeler på Zara, størrelser?OK, hmm... Jeg tror jeg bestiller både S og M, så får jeg sende tilbake det som ikke passer.
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overdeler på Zara, størrelser?Tror jeg ville tatt m. Fra Zara har jeg klær fra s til L, klærne varierer i størrelse, men basicplagg er stort sett slik de pleier, om enn litt små i størrelsene.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overdeler på Zara, størrelser?Jeg syns klærne er forholdsvis normale i størrelsen, men at de er korte (hvilket passer 160-something meg utmerket) så jeg kjøper min normale størrelse derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|