|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?I Oslo og omegn? BM: Har garasjen full av køyesenger som skal bort og en utålmodig mann.
![]() |
#2 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Nærmeste skolekorps?
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Hver torsdag fra 18-21 (ikke ferier) i Heggedal. Men kanskje litt langt utenfor Oslo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Tja, jeg fikk loppemobbiliseringsvarsel i mailboksen min i dag, så det kan se ut som det skal være et nær meg snart.
![]() |
#5 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Vi fikk lapp i postkassen i går, fra Bøler skolekorps. Tok vare på den, for vi akter å kvitte oss med en hel del bøker m.m. De kan hente, eller man kan levere 12., 13. og 14. april kl 18 - 20, og 15. april kl 13 - 19.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Vi har fått lapp av korpset så her er det loppis om en måned. Må få ryddet i fravokste fotballsko og i sportsutstyr og få satt ut.
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Og på helt generelt basis: jeg anbefaler alle å gjøre som Gina og Xian og benytte anledningen til å rydde i skuffer og skap! Loppemarked er en kjærkommen og nødvendig inntekt for arrangøren, en gylden anledning til å bli kvitt det man ikke trenger og supert for gjenbruk - andre får nytte av det du ikke trenger. Loppemarked FTW!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Helt sikkert et skolekorps.
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Har funnet nummer det lokale skolekorpset, så mann har fått i oppdrag om å ringe dem. Satser på å få det hentet i garasjen, han var ikke så villig til å kjøre det noe som helst sted, han jeg er gift med. Noe sier meg at han er litt lei av å demontere og bære på møbler.
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Skedsmo skolekorps henter - bare å ringe Loppetelefonen eller møte opp på Loppemottaket.
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Mortensrud skolekorps tar i mot lopper hver onsdag kl 18-20 i skoleåret (ikke ferier) på Stenbråten skole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Lørenskog her: http://lorenskog-skolekorps.no/loppemarked/
![]() |
#14 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Er det noen som vet om noen som samler inn lopper?Rælingen starter også sesongen for alvor nå: www.loppesalg.no
![]() |
|
|