Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor finner jeg plastnett med tøffe mønster?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-07, 21:47   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor finner jeg plastnett med tøffe mønster?

Jeg ser dem overalt, bare ikke i noen butikker. Disse "plastnettene" som enten har reklametrykk eller tøffe retroinspirerte mønster a'la disse;

Hvor får "alle andre" tak i disse? Hvor kjøper jeg slike? I Oslo? På nett?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:50   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg plastnett med tøffe mønster?

Jeg har opptil flere slike, vel og merke med Ole Brumm-trykk. Kjøpt på veskebutikk i Sverige og her til lands.

Gammel 17-06-07, 21:51   #3
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har i alle fall sett sånne på den butikken på Byporten som selger reiseeffekter. Handy Size, heter den det, tro?

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:52   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Aha, så jeg er bare på feil butikker altså?

Gammel 17-06-07, 21:53   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

City Bag, tror jeg at jeg har kjøpt noen av dem på.
Den ene har jeg i hvert fall kjøpt på den veskebutikken i 2. etasje på Nordbysenteret.

Ellers har jeg fått med når jeg har handlet på Only, men jeg tror ikke det er slik lenger.

Gammel 17-06-07, 21:59   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk med et sånt et når jeg handlet på Panduro for en stund siden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:08   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to forskjellige fra Katvig, men de er mindre.

Gammel 17-06-07, 22:09   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har to forskjellige fra Katvig, men de er mindre.

Hvor har du kjøpt/fått de?

Gammel 17-06-07, 22:11   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Et fikk jeg da jeg handlet Katvigtøy fra Trendy baby, og det andre fikk svigermor da hun handlet Katvig-gensere til jentene i Køben.

Gammel 17-06-07, 22:22   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en liten Katvig-pose da jeg kjøpte genser til storebror på fredagen.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:25   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg fikk en liten Katvig-pose da jeg kjøpte genser til storebror på fredagen.

På selfors?

*vil og ha sånn* hehe

Gammel 17-06-07, 22:27   #12
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

På selfors?

*vil og ha sånn* hehe

Ja, den butikken kommer til å ruinere meg :svett:

Gammel 17-06-07, 22:28   #13
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

De har masse søte Molo heldrakter til jenter. Takk og pris for at jeg bare har gutter, ellers hadde det blitt enda dyrere for meg.

Gammel 17-06-07, 22:28   #14
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

OBS har sånne og jeg har sett på flere forskjellige veskebutikker.

Gammel 17-06-07, 22:29   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

mique hadde sånne før hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:57   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

De har masse søte Molo heldrakter til jenter. Takk og pris for at jeg bare har gutter, ellers hadde det blitt enda dyrere for meg.

Jeg fant den kuuule fleece genseren der da jeg var innom når vi skulle på sykehuset på besøk til svigerfar på lørdag.
Var gutte jakke, men det "mål" flagget på armene og bil på fremsiden.
Turbo mente fint at lillesøster kunne ha sånn jakke
Jeg synntes alt til gutter var kult og erget meg over at jeg ikke hadde en gutte baby

Og se "innleggene" de hadde i vognene var bare så kule

Ja, den butikken kommer til å ruinere meg :svett:

Skal dit på mandag uten mann på slep

Gammel 17-06-07, 23:00   #17
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg fant den kuuule fleece genseren der da jeg var innom når vi skulle på sykehuset på besøk til svigerfar på lørdag.
Var gutte jakke, men det "mål" flagget på armene og bil på fremsiden.
Turbo mente fint at lillesøster kunne ha sånn jakke
Jeg synntes alt til gutter var kult og erget meg over at jeg ikke hadde en gutte baby

Og se "innleggene" de hadde i vognene var bare så kule

Skal dit på mandag uten mann på slep

Men de hadde vel noen klær som hadde passet Turbo og hadde de ikke?

Gammel 17-06-07, 23:03   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurer på om jeg så slike på Kremmerhuset?

Vi har kjøpt våre på Nordbysenteret i Sverige, i den "alt-mulig-butikken" ved inngangen i 1.etg.

Gammel 17-06-07, 23:14   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har kjøpt våre på Nordbysenteret i Sverige, i den "alt-mulig-butikken" ved inngangen i 1.etg.

Rusta.

Gammel 17-06-07, 23:15   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Men de hadde vel noen klær som hadde passet Turbo og hadde de ikke?

Joda men så langt kom jeg ikke

Hun sa de skulle få inn masse mere gutteklær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.