Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det var den middagen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-07, 18:24   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var den middagen

Etter å ha vasket andre etasje, ommøblert og ordnet, var det tid for å lage pizza. Tacopizza skulle det bli i dag. Og hva hadde jeg glemt? Kjøttdeig. Og jeg som ALLTID har noe i frysen. Ikke en eneste kjøttdeig, ikke en kyllingfilet. Ikke engang en boks skinke i skapet.

Sånn kan det gå.

Gammel 16-06-07, 19:20   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var den middagen

Så utrolig harmelig!

Det er i sånne tilfeller jeg er glad jeg bor sentralt, med butikker som holder oppe litt utover lørdags kvelden. Jeg pleier nemlig også "alltid" å ha sånne ting i fryseren. Plutselig er det tomt en dag og da kan du banne på at det skjer på et dumt tidspunkt.

Håper du finner på noe annet godt å spise i kveld.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 19:22   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sant. Dette med å "alltid" ha noe i frysen, fører til at man tror det er noe der.

Sentralt ja, herlighet. Her slutter bussene å gå i 15-tiden og butikken er stengt for lengst.

Gammel 16-06-07, 21:07   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sentralt ja, herlighet. Her slutter bussene å gå i 15-tiden og butikken er stengt for lengst.

Ingen naboer å spørre heller?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 21:24   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Uff, det var dumt da. Vi har forøvrig spist deilig hjemmelaget pizza i kveld...

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 21:56   #6
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shit au. Du fikk vel laget til en skikkelig god vegetar-pizza håper jeg.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 22:11   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg bor på en studentheim. Den er nesten tom nå. Sommerferie. Ingen naboer.

Men; jeg har nå tacochips i ovnen, med salsasaus, peperoni og masse ost. Ungene fikk karbonader på skive tidligere og var visst veldig fornøyde med det.

Gammel 16-06-07, 22:11   #8
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjedelig.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 22:35   #9
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

.

Men; jeg har nå tacochips i ovnen, med salsasaus, peperoni og masse ost. .

Hørtes jo digg ut dette, da
Fint å kunne være kreativ i matkrisesituasjoner !

Gammel 16-06-07, 22:37   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jepp. Man tager det man haver. Jeg kunne jo laget omelett også, men jeg har lyst på egg til frokosten i morgen.

Gammel 16-06-07, 23:03   #11
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kunne jo laget omelett også, men jeg har lyst på egg til frokosten i morgen.

Egg smaker godt på søndager Er forresten ikke mye egg i omløp her i heimen i disse allergitider....har blitt egg - avvent

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.