Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en film

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-16, 20:52   #1
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en film

Jeg ser mange serier, men vil gjerne ha anbefalinger på gode filmer. Jeg liker fantasy, sci-fi, thriller og krim. Er ikke glad i humor, men kan godt kose meg med drama.

Favorittene er
Hobbiten
Harry Potter
Ringenes Herre
X-men

Har noen en god film å anbefale meg?

Gammel 12-04-16, 08:33   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en film

Mad Max Fury Road.
The Martian.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-16, 08:52   #3
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du sett "Interstellar"? Jeg likte også godt "Gone Girl", selv om jeg hadde lest boken først.

Gammel 12-04-16, 09:41   #4
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mad Max Fury Road.
The Martian.

Sett begge. The Martian er superbra!

Gammel 12-04-16, 09:44   #5
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Har du sett "Interstellar"? Jeg likte også godt "Gone Girl", selv om jeg hadde lest boken først.

Interstellar må jeg se! McConaughey er jo nice. :sikler:

Gone girl noteres.

Gammel 13-04-16, 23:03   #6
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Jeg innså at jeg faktisk hadde sett Interstellar, men ikke før det var 20 minutter igjen. Verdt å se en gang til.

Gammel 13-04-16, 23:09   #7
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Da har du kanskje sett Ironman-filmene også, det er humor, action, sci-fi og litt vold.

Gammel 13-04-16, 23:12   #8
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Da har du kanskje sett Ironman-filmene også, det er humor, action, sci-fi og litt vold.

Jepp, de har jeg sett. Liker godt superheltfilmer.

Gammel 13-04-16, 23:40   #9
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

I spit on your grave er nok litt over i thriller-gata, knallbra film.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 00:16   #10
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

I spit on your grave er nok litt over i thriller-gata, knallbra film.

Notert. :-)

Gammel 14-04-16, 01:41   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Altså, det blir alltid litt så som så når man skal komme på filmer i farten, men her er ihvertfall noen som passer sånn passelig inn i kategoriene dine. Noen bedre enn andre, men ingen dårlige ihvertfall (etter min mening ).

Deadpool
300
The Maze Runner og Scorch Trials
The Hunger Games Saga
Flightplan
Gravity
Contagion
Outbreak
Let Me In
The Matrix Saga
The Italian Job
A Knight's Tale
The Interpreter
Mission Impossible movies
Blood Diamond
Hanna
Kick Ass
Edge of Tomorrow
Minority Report
Sunshine
Inception
Star Trek
The Fountain
The Divergent Series
Ender's Game
Oblivion
Elysium
Pacific Rim
John Carter
World War Z

Gammel 14-04-16, 09:04   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klassikeren Blade Runner, må selvfølgelig med. The bicentennial man har jeg ikke sett, bare lest boka, men den var bra.

Hva med gode, gamle Blindpassasjer fra NRK/Bing og Bringsvær?

Ellers har jeg sånn ca. en million sci-fi-bøker å anbefale da. Om det skulle passe.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 09:09   #13
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg innså at jeg faktisk hadde sett Interstellar, men ikke før det var 20 minutter igjen. Verdt å se en gang til.

Jeg har lyst til å se den på nytt også, jeg så den uten norsk teksting, og det var faktisk en del jeg ikke fikk med meg av de mer kompliserte tingene i teknologien der.

Gammel 14-04-16, 09:20   #14
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Altså, det blir alltid litt så som så når man skal komme på filmer i farten, men her er ihvertfall noen som passer sånn passelig inn i kategoriene dine. Noen bedre enn andre, men ingen dårlige ihvertfall (etter min mening ).

Jeg har sett flere av disse med skal sjekke ut resten. Takk!

Gammel 17-04-16, 23:24   #15
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Da var Gone girl sett. Knallbra film, kan tenke meg boka er mye bedre.

Gammel 17-04-16, 23:59   #16
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Lett blanding.
Now you see me
Hector and the search for happiness
Groundhog day
Dirty rotten scoundrels
I, robot Den må jeg se igjen.
The great Gatsby
The butterfly effect
Donnie Darko
Interstate 60
Crazy stupid love
Kinky boots
The wolf of Wall Street
Elysium
The hundred-foot journey
The kings of summer

Sist redigert av frukt : 18-04-16 kl 00:28.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.