|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Trillebår - hva ser jeg etter?
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?Du vil ha en som er lett å bytte dekk eller hjul på, dersom det punkterer. Hvis det ikke går an, må du nemlig kjøpe ny trillebår.
![]() |
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?Den skal være lett og stabil og godt hjul.
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?Hva skal du trille i trillebåra di? Skal du trille stein, så trenger du en litt robust trillebår. Skal du trille gress/hageavfall en gang i blant så holder det nok lenge med den til 249,-
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?
I teorien skal den brukes til hageavfall, men den kommer til å stå i en fellesbod, så man kan vel tenke seg at den vil brukes til alt mulig.
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?Det morsomme med å kjøpe trillebår er å skru den sammen! Men når vi byfisene sto der på borettslagets dugnad og studerte bruksanvisninga så kom ei dame på ca åttifem og sa "se her, vi gjør sånn og hvis du holder der og vi skrur her....." og vips var den satt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?Nå har jeg saumfart Trillebårbutikker på nett, sammenlignet priser, sett på omtale, blablabla, også kom jeg på at velforeningen bare har handlekort på Obs Bygg, så da blir det der.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?Sier som de andre, hva skal du bruke den til? De rosa/lilla/plast-bøtte-trillebårene er kule, men har veldig høyt tyngdepunkt=vanskelige å balansere.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trillebår - hva ser jeg etter?Hjemme har vi den fra fiskars som observatøren viser til. Den er god og stabil. På hytta har vi en som sikkert er kjøpt på Biltema. Den gynger når det er fullastet. Innmari irriterende å trille og i tillegg bekymre seg for om hele skiten skal knekke....
![]() |
|
|