|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Odde spørsmål, men noen jeg skal treffe mente det gikk an. Kjøpe i baren nede og ta med opp og sitte og drikke den og nyte utsikten oppe.
![]() |
#2 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av plaza?Hvorfor ikke kjøpe kaffe i baren på toppen? Har de ikke kaffe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Ingen grunn til å kjøpe kaffe nede. Man får kaffe i baren oppe. Jeg syns noe blankt i glasset passer bedre til utsikten. Ikke glem å ta en tur på do, utsikten der er helt fantastisk.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Dette er på formiddagen, så jeg tror vi dropper bobler eller andre spennende ting i glass .
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Men altså, har de jålekaffe, som jeg liker, eller bare traktekaffe eller automat, liksom.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Er det helt uaktuelt å dra dit, spørre om de har caffe Mocca med diamantbelagt skummetmelk, for så å gå videre om de ikke har det?
![]() |
#9 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Baren var stengt da vi var der. Det må ha vært lørdag formiddag. Sjansen for jålekaffe vil jeg si er 1:5. Stockfleths i vesken ...
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Jeg tror ikke de har jålekaffe. På dagtid er vel ikke baren oppe (jeg har nemlig lånt den et par ganger til presse-events) , men mulig det er endret altså.
![]() |
#12 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?34 SkyBar |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Det ble kaffe kjøpt nede og tatt med opp. Nydelig utsikt, rolige omgivelser. Faktisk ganske velegnet for forhandlings-/egomasseringsmøte for å gjøre et salg.
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kan man drikke kaffen på toppen av Plaza?Er det allerede over?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|