Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Moderne alternativ til bordstativ til kontorpult?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-16, 11:32   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moderne alternativ til bordstativ til kontorpult?

Før i tiden hadde jeg en slik på kontoret, fast en litt styggere variant.

Jeg likte den ikke for den tok mye plass og var stygg. Men jeg savner å ha ting lett tilgjengelig. Telefonliste til kollegaer, koder og diverse ting. Er det noen som har noen god løsning for slike ting? Jeg har en mappe der jeg har plastlommer med disse tingene nå, men det er ikke en optimal løsning heller. Den skal egentlig være i et skap, men som regel surrer den rundt på skrivebordet mitt et sted. Alt annet har jeg i PCen, men disse tingene vil jeg finne raskt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 13:44   #2
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Modernt alternativ av bordstativ til kontorpult?

Kunne du brukt en slik liten ramme fra ikea?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 13:52   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Serafin;4401055]Kunne du brukt en slik liten ramme fra ikea?

Ja, noe slikt kunne gå, så lenge det går A4 i.

Gammel 04-05-16, 14:12   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moderne alternativ til bordstativ til kontorpult?

Kan du ikke bare ha det i OneNote?

Gammel 04-05-16, 14:32   #5
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

[quote=Pelen;4401064]

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Kunne du brukt en slik liten ramme fra ikea?

Ja, noe slikt kunne gå, så lenge det går A4 i.

Det vet jeg ikke om finnes.

Jeg tenkte bare at det kunne kanskje holde med en slik, hvis du ikke ville ha den så stor.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:40   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Serafin:

Jeg tenkte bare at det kunne kanskje holde med en slik, hvis du ikke ville ha den så stor. Jeg kan selvsagt forminske ned sidene.

Sist redigert av Pelen : 04-05-16 kl 15:06.
Gammel 04-05-16, 14:42   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Kan du ikke bare ha det i OneNote?

Det er jo mulig. Jeg har aldri hørt om OneNote. Åpnet programmet nå. Kan jeg legge inn ting fra Excel og Word der og det ser ok ut?

Gammel 04-05-16, 14:48   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en sånn greie som Pelen viser i startinnlegget. Har telefonliste, diverse prislister o.l. i den - ting som jeg trenger å se kjapt når de to dataskjermene jeg har er opptatt med Visma og f.eks. oppslag i excel eller chrome.
Kan jo selvsagt bytte den ut med en tredje skjerm...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-16, 14:58   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det er jo mulig. Jeg har aldri hørt om OneNote. Åpnet programmet nå. Kan jeg legge inn ting fra Excel og Word der og det ser ok ut?

Jepp.
Det lagres med en gang, kan deles og tjohei. Veldig greit til å holde oversikt over mye. Jeg bruker det til alt fra møtereferater til huskelister og navnelister.

Bruker du OneDrive kan du få app på telefon og tilgang til det samme der.

Gammel 04-05-16, 15:06   #10
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Takk Ru, den skal jeg sjekke ut!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.