Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt kjøkken: Gulvbeskyttere i plast under hvitevarer og vask

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-16, 20:48   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt kjøkken: Gulvbeskyttere i plast under hvitevarer og vask

Jeg er snart ferdig med Ikea-kjøkkenet i mitt nye hus, og vi fikk med sånne gulvbeskyttere til å ha under vasken og oppvaskmaskinen. Montøren min er en gammeldags snekker og har ikke helt sett poenget med disse, så jeg lurer på om jeg skal styre med å få dem på plass, eller om jeg bare skal droppe hele greia. Noen som har erfaring med dem og vet om det er viktig i forhold til forsikring ved eventuell vannskade?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 21:13   #2
Serena
Superduperaktiv

Medlem siden: Sep 2008
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken: Gulvbeskyttere i plast under hvitevarer og vask

De er ikke laget slik at de faktisk beskytter ordentlig mot skade på gulv/annet inventar, men for at du skal oppdage en lekkasje fordi vann renner frem og ut under sokkellist (slik er i alle fall de jeg har fra IKEA fra 5 år siden laget). Så hvis det er styrete å få på plass så kan du droppe det. Jeg kan ikke skjønne at det skal ha noe å si for forsikringen.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 21:18   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken: Gulvbeskyttere i plast under hvitevarer og vask

Kjøp heller en Aquastop eller fuktvakt eller hva det nå heter, med en ventil som stopper vannet om det oppdages vann under. Da får du billigere forsikring også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.