|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Vi har kjøpt nytt hus, og i flere år har vi (jeg) drømt om å bruke denne tapeten en plass. Nå har jeg vegger nok, men malebutikken sier den ikke får tak i de. Den er fra cole And son.
hilsen tinkadott gutt-98, jente -01, jente -04 Sist redigert av tinkadott : 26-05-16 kl 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Hørt med leverandøren?
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Har du navnet på tapeten?
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Tapeten heter Tema e Variazioni og er laget av Fornasetti. Den har visst ikke vært produsert siden 2001 så jeg tror dessverre ikke du kommer til å finne den. Det eneste jeg får opp er når det har vært et restlager på en rull eller tre som har blitt auksjonert bort.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Det befinner seg 3 ruller i Miami ser det ut til.
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Tror den heter faces.
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?
Tullet du???? Så snill du er!!! Skal male andre strøk på ett tak nå, så skal jeg sjekke linken igjen og sammenligne med den som er i linken jeg la inn.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Neida, det går fint. 3 ruller tapet veier ikke alle verden.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 27-05-16 kl 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Klarer FP å finne tak i dette for meg tro?Men er det tapet?? Det ser faktisk ut som om det er plater/tallerkener... beklager!!! Men finner du noe der borte står tilbudet ved lag!
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 26-05-16 kl 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|