Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på yttergang?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 11:53   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Farge på yttergang?

Kan noen tipse meg om fin farge som kan brukes i yttergang? Har evnt. lyst på samme farge i innergangen etterhvert (om en får tid til å male noen gang). Det må bli en lys, men varm farge. Altså ikke helt hvitt, men gjerne en fin og lys beige/brunaktig farge. Har en farge som heter Lys sandstein på vaskerommet, som jeg er veldig fornøyd med, men tror ikke jeg vil ha likt i gangen. Trenger tips om hva jeg skal se etter når jeg henter fargeprøver. Det finnes så vanvittig mange at en blir helt blind.

Vet ikke hva slags garderobeskap jeg skal ha der ennå (mest sannsynlig skyvedører), men har tenk å ha en lys benk med kurver under og puter på topper, samt lik hylle over med små kurver og knagger. Denne er vel offwhite tror jeg. (Fra Skeidar.) Her er bilde av benken og hylla jeg kan tenke meg. Ser jo supersmart ut med en kurv til hver unge.

Sist redigert av Elisabet : 04-08-07 kl 11:59.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.