|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nederland med barnTror vi drar til Nederland med barna i sommer. Jeg har vært der endel ganger med jobb. Planen er noen dager i Amsterdam, kanskje Rotterdam, strender og så får jeg se litt mer. Kommer til å ta tog. Vil gjerne ha tips til hva vi skal se og gjøre og hvor vi bør bo. Det er noen år siden jeg var i Amsterdam. Rotterdam har jeg kontroll på.
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Nederland med barnHvis du vil ha strender, anbefales Zandvoort. 25 minutter med tog fra Amsterdam og nydelige strender og en koselig liten by. I Amsterdam er det veldig mange hoteller og veldig mange i nærheten av sentrum. En tur innom Vondelpark, Anne Frank-museet, Van Gogh-museet, Rijksmuseumet og kanskje Ajax Experience? Mye shopping i Kalverstraat og Nieuwedijk, Leidestraat. (Tips, du spotter turistene kjapt i sånne gater, det er de som ikke går på høyre side.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Nederland med barnTakk for gode tips! Anne Frank museet har jeg vært på. Er barn på nesten 8 og 11 for små? Tenker ellers på Nemo der. Dyreparken dropper vi da vi har flott dyrepark her.
![]() |
#4 |
One of These Days
|
![]() Sv: Nederland med barnNei, synes ikke det. I hvertfall ikke 11-åringen. Nemo har jeg ikke vært på, men det høres ut som en god idé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Nederland med barn
Ja, det står på planen.
![]() |
#8 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nederland med barn8 åringen er for liten til Anne Frank. De anbefaler ikke å ta med barn under 10 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Nederland med barnJeg anbefaler Nemo og Science centrum i Delft. Les på web sidene på forhånd slik at dere kan delta på workshopene de har der. I tillegg var middelaldersentrumet ved Leiden een stor hit hos mine barn, og da spesielt sverd kampen med ekte sverd. I Utrecht finns det et togmuseum som de også har likt. Jeg ville også ha leid sykkel og syklet i dunene ved stranden.
![]() |
#10 |
awesom
|
![]() Sv: Nederland med barnMine barn elsker Efteling, en superkoselig eventyr/fornøyelsespark. Vi bodde i noen fantastiske eventyrhytter og brukte 2 hele dager i parken.
Personality Goes a Long Way. Sist redigert av Lenam : 14-02-16 kl 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Nederland med barnTakk for tips! Tenkte jeg også skulle kontakte mine kolleger der for flere tips.
![]() |
#13 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Nederland med barnEfteling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nederland med barnAbsolutt Efteling ja! http://www.efteling.co.uk/?l=14645&_...070.1455444860 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trøtt
|
![]() Sv: Nederland med barnVi var i den Haag og Shveningen (det staves ikke sånn...) i påskeferien. Nydelige strender, fine lekeplasser, gøy å kjøre trikk og fint akvarie. Nederland er fint!
![]() |
#19 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nederland med barnSjekk ut Duinrell ❤
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Nederland med barn
Ikke meningen å kuppe tråden din, millact ...
![]() |
|
|