|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Klatrepark når det lyner?Vi har tenkt oss til Rypetoppen i morgen (Klatrepark i Meråker), men så ser jeg at det er meldt om torden og lyn utover dagen.
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Det hadde jeg absolutt latt vær å gjøre, men så er jeg bekymret for det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Jeg aner ikke.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Det hadde jeg droppet.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?En dame i min "syndrom-familie" ble truffet av lyn for et par dager siden - hun overlevde kun på grunn av flaks og heftig innsats fra mannen sin som kunne HLR, medisinsk personale som kom styrtende til og luftambulanse som fløy henne til et sykebus hvor de spesialiserer seg nettopp på folk som er truffet av lyn.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Å være i nærheten av trær når det er tordenvær er ikke så lurt.
![]() |
#8 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Det hadde jeg droppet, selv om jeg (dessverre) er fullstendig uredd og har null respekt for lyn.
![]() |
#9 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?De stenger, og du får ikke igjen pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Jeg hadde dratt. Tordenvær varer aldri lenge da. Og oppå der er det ikke akkurat snaufjell med ett tre slik at det er farligere å stå under trær enn på vanlig flatmark. Man kan også rusle de trehundre meteren til bilen og sette seg der og vente. Eller gå inn om det er plass inne.
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Jeg hadde også dratt, men holdt meg på bakken den tiden det evt tordner nært. Tordenvær her i Trøndelag varer sjeldent lenge.
![]() |
#12 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Men det handler ikke om å holde seg unna trær, det handler om at man ikke kan henge i en line som leder strøm når det lyner. Derfor stenger de løypene, og det kan fort vare en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Klatrepark når det lyner?Vi slapp unna lyn og torden, men ja, parken hadde stengt om det begynte å lyne.
![]() |
|
|