Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Samsung Galaxy S5 Neo VS S5

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-16, 11:00   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Samsung Galaxy S5 Neo VS S5

Eldstemann har knust fronten på telefonen sin og får ny på forsikring.
Så da leter jeg etter ny innenfor ca den prisklassen vi får tilbake. Vet ikke hvor mye vi får enda men skaden er godkjent.
Han har hatt S5 og ser at den fortsatt er i salg.

Så ser jeg plutselig at det er to typer.
Samsung Galaxy S5 Neo, betegnelse SM-G903F, pris fra 2.890,-
Samsung Galaxy S5, betegnelse SM-G900F, pris fra 3.990,-

Noen som vet hva som er forskjellen? Jeg ser ikke noen, utenom prisen?

Gammel 09-08-16, 15:09   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy S5 Neo VS S5

Ingen erfaring med S5, men mannen har neo-varianten. Han byttet fra S3, jeg har S4.
Neo fungerer kjempebra, så han er strålende fornøyd.

Ikke mye hjelp, men neo virker. Da jeg kjøpte den til han i juni, var det ikke noen S5-alternativ i den aktuelle butikken.

Gammel 09-08-16, 16:03   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Vet ikke hva som er forskjellen. Har s5 neo, og er fornøyd. Cover til S5 og S5 neo passer visst om hverandre.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 17:05   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her kan du sammenlikne dem: http://www.prisjakt.no/list.php?l=293130&view=c

Gammel 09-08-16, 18:11   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Takk for info om bruken. Bra å vite at Neo funker fint.
Den linken var super, Molly. Tusen takk.

Jeg har faktisk en S3, den funker fortsatt. har tenkt å overta denne som vi nå velger etterhvert men det vet ikke sønnen. Derfor er jeg litt nysgjerrig på forskjellen. Og så får minsten min gamle når vi bytter.

Da har jeg vel fått med meg det viktigste. Neo har ikke skritteller og pulsmåler. Den har bedre selfiekamera men har litt dårligere minne. Og finnes ikke i like mange spreke farger.
Da kan jeg jo like gjerne velge den som koster en tusing mindre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.