|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ljabrutrikken - hvor går vi av mtp Norwaycup?Ekebergparken, mener du? Holdeplassene er vel Ekebergparken, Jomfrubråten, Sportsplassen? De som er litt mer lokalkjente får evt. rette på meg, men det kommer vel litt an på hvor på sletta du skal. Jomfrubråten og Sportsplassen er muligens kortest.
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ljabrutrikken - hvor går vi av mtp Norwaycup?Ja, spørs litt hva du skal.
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Ljabrutrikken - hvor går vi av mtp Norwaycup?Jeg tror minsten vil kjøre trikk, det har han aldri gjort før. Vi skal opp og se storebror spille. Men tusen takk for tipset!
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ljabrutrikken - hvor går vi av mtp Norwaycup?
Du vil ikke kjøre 34-bussen (eller 74). Den er helt vanvittig full. Ruter ber folk om å bruke trikk eller t-bane.
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ljabrutrikken - hvor går vi av mtp Norwaycup?
Bane 29? Da tar du den til Ekebergparken og går gjennom skogen bak Ekebetgrestauranten. Det er et stykke å gå, så beregn god tid.
![]() |
![]() |
#13 |
trøtt
|
![]() Sv: Ljabrutrikken - hvor går vi av mtp Norwaycup?Vi gikk av på Jomfrubråten og ruslet avgårde. Det var godt skiltet og minsten fant både pokemon og påfugl på veien mot bane 29.
![]() |
|
|