|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Espressomaskin - hvilken kvern?Ja, du som har en espressomaskin: Hvilken kvern har du, og hvordan funker den?
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Espressomaskin - hvilken kvern?Jeg har bare en slik ala bodum sin med knapp som maler seg så lenge du holder inn knappen - funker helt fint til espresso også (eller bialettikanne som jeg bruker da...)
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Espressomaskin - hvilken kvern?Vi har en Rancilio Rocky, den maler fint nok til vår Rancilio Silvia. Dog er det noe herk å stille den fram og tilbake mellom malingsgrader, og det har bare blitt verre med årene, så det er så vi vurderer å la den stå permanent på espressomaling og få oss en billigkvern til presskannekaffen.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Espressomaskin - hvilken kvern?Vi har også en Rocky, og det er ikke noe problem å stille mellom fin og litt grovere (det er et par andre ting som har gått litt i stykker med årene, men ikke akkurat dette
![]() |
|
|