Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Katten PISSA i den nye reclineren i stoff ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-08, 22:19   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Katten PISSA i den nye reclineren i stoff ...

Huff og huff.

Noen tips til hva vi kan gjøre?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 22:26   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katten PISSA i den nye reclineren i stoff.....

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Ta den med til dyrlegen.

(Sorry. Kunne ikke dy meg … )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 22:28   #3
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja, sambo vil legge inn annonse på finn..
Men vi har hatt henne i 6 år. Aldri gjort noe sånt før.

Tre stk!
Gammel 18-07-08, 23:00   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sybil: Det er vel ikke så mye en kan gjøre med såffen tror jeg. Om stoffet tørker helt ut tror jeg det
er lite sannsynlig at dere vil få bort lukten.

Vår katt har resultert i at sko for tusenvis av kroner måtte kastes, og nå sist,
at hele det nye barnesetet ble pisset ut, det kjøpte vi rett før han ble født.
Jeg klarte heldigvis å redde setet, jeg oppdaget det når det var ganske ny-pisset-på,
så jeg fikk hevet trekket til vask.

Om katten fortsetter, få den bort, det blir bare verre. :erfart:

Gammel 19-07-08, 00:57   #5
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Katten PISSA i den nye reclineren i stoff ...

Strø på masse Vanish-pulver og la det ligge til det har tørket. Støvsug bort pulveret. Hvis det ikke er bedre- prøv en ny runde. Spray da godt med Vanish-spray på først, la det virke en stund før du vasker det bort og strø på pulver igjen.
Gjorde dette med en madrass, og det funka! Vel og merke var det ikke noen katt som hadde pissa på madrassen, men eldstesnuppa... Men det lukta for det!!

Gammel 19-07-08, 08:15   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Takk for tips. Forbanna greier!! Og så DER av alle steder!

Det blir jo ikke bedre av at jeg ikke er hjemme, jeg er i nabofylket. Sambo oppdaget det og han skal reise hit i dag.

GRRR. Han oppdaget det mens det var vått tror jeg. Han har vasket med MILO og brukt eddikvann etterpå. Vi får prøve Vanish når vi kommer hjem.

6500 kr og 12 ukers leveringstid i dass.

Tre stk!
Gammel 19-07-08, 10:15   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er ikke sitron sånn som fjerner kattelukt da? :dårlig husmor som prøver seg:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 11:31   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sjekk innboforsikringen om den dekker dyreskader. Det gjør nemlig vår.

Kanskje dampvasker?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 16:55   #9
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Sjekk innboforsikringen om den dekker dyreskader. Det gjør nemlig vår.

Kanskje dampvasker?

Hmm ja, men er det ikke stor egenandel? Må sjekke det ja.

Går det kanskje an å levere den til rens?
Mamma foreslo dampvasker også, så kanskje det er en ide!

Tre stk!
Gammel 19-07-08, 17:08   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ta den med til dyrlegen.

Kunne heller ikke dy meg og signerer Teofelia.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 17:51   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde fertil hankatt (avlshan) og han rakk også å markere på litt av hvert (bl.a. i en kasse fagbøker med samlet verdi på mange tusinder kroner). Kan stoffet taes av reclineren og puttes i maskinen ?

Ellers har vi gode erfaringer med eXit. Har etterpå brukt feronom-spray på ugjerningsstedet.

Men som noen nevnte: det kommer bare til å bli verre og verre når først pus har satt igang med dette.

Gammel 20-07-08, 14:08   #12
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg må understreke at jeg tror årsaken til at dette skjedde var at hun rett og slett ble glemt inne en dag. Så det er ikke markering som sådan tror jeg. HUn måtte på do!

Men det var et utgjort sted...

Tre stk!
Gammel 20-07-08, 14:22   #13
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ta den med til dyrlegen.

*fnis*

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 14:28   #14
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff du må nok bare prøve deg frem med div vaskemidler, før jul kom jeg hjem fra jobb til et hus med bikkjedrit på alle gulv teppene (rennedrid).
Hun var syk da stakkars, men det var ikke mye gøy likevel, hun kom seg aldri heller, så hun ble avlivet etter noen mnd

Men tilbake til tråden, jeg kastet teppene for det ble omtrent dyrere å rense dem enn å kjøpe nye, men nå er jo denne litt dyrere enn noen tepper fra ellos og div.
Men jeg hadde prøvd forskjellige ting, jiff skurekrem kan utrette mirakler.
Men prøv midlene på en lite synlig plass først, tilfelle det setter merker.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 12:18   #15
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Hehe sniker i gamle tråder.
Lukten gikk helt vekk, katten døde fire år senere, og jeg HATER den jævla reclineren!

Tre stk!
Gammel 14-09-16, 13:20   #16
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

HATER den jævla reclineren!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.