|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Gøteborg på budsjettCoop har pleid å ha bra hotellkupp, har du tilgang på coopmedlemskap? Eldste og jeg bodde billig i Göteborg (og senere i Paris) vet jeg. Bra hotell var det også. Et sted å starte?
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Gøteborg på budsjett
Vi har bodd flere steder billig og bra i Gøteborg utenfor sesong. Nå ser det kanskje ikke ut som du trenger konkrete tips, men om du gjør det likevel, skal jeg se om jeg kommer på hva hotellene het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Gøteborg på budsjettVi er veldig glad i Gothia Towers forøvrig, men det er nok ikke av de billigste. Dog kan man gjøre gode dealer der også, var sånn vi havnet der i vinterferien for 2 år siden - det var mye billigere enn å dra noe som helst sted i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
Nei, jeg la det ikke ut. Mente bare at jeg HADDE det (et sted.... Overført bort fra mobilen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gøteborg på budsjettHva med airbnb? Vi klarte riktignok ikke å finne overnatting til oss fire i to døgn i juli, men det er jo høysesong, så vi endte med familierom på Scandic Rubinen, som var for dyrt ift. hva det var. Ellers anbefales tog på det varmeste.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Gøteborg på budsjettVi har også bodd på Spar Hotel Gårda. Det er helt greit, men ligger helt inntil innkjørende motorvei. Men billig og ok. Det er ikke supersentralt da. Men det er forsåvidt ikke Gothia Towers heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kakemonster
|
Hvis man skal på konsert i Scandinavium eller Lisebergshallen er det jo det. Det kan til og med bli ekstra hyggelig for blodfansen...
![]() |
|
|