|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?I så fall, hvilket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Jeg har Yamaha clavinova og er fornøyd med det. Nå er mitt snart 15 år gammelt, så det har sikkert skjedd mye på den fronten siden da. Jeg valgte å ikke kjøpe den billigste modellen, men gikk litt opp, og er glad for det. Det gjorde at bl.a. anslaget er mer naturlig.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Jeg har også et yamaha clavinova sånn midt på treet i pris som begynner å bli 7-8 år gammelt. Det fungerer helt utmerket, jeg er veldig godt fornøyd med det.
![]() |
#4 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Hvor mye penger kan du tenke deg å legge i det, og hvilket nivå er det på spillinga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Vi kjøpte et brukt Yamaha Clavinova CLP-240 til eldstedatteren i sommer og er kjempefornøyd med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?
Hobbynivå, har ikke spilt på en del år nå. Hadde piano fra jeg var lita, og spilte mye før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Og flott med alle tips, skjønner at jeg iallefall må se på et Clavinova! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?De greiene du lister opp er på de fleste, det som skiller er anslaget og lyden.
![]() |
#9 |
bygger
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Kawai CS4 f.eks, har selv CS7 og er enormt fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ååå, det var fint!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
bygger
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Fantastisk klaviatur, tretangenter med hele mekanikken. Og i pianolakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Jeg går heller litt opp i pris og blir fornøyd, istedenfor å kjøpe noe jeg ikke synes er morsomt å spille på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
bygger
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Det var min tanke også. Hadde først sett meg ut CS4, eller CS3, som jeg prøvde i fjor vår i ei forretning i Tromsø. Så utvida jeg budsjette ganske godt og gikk for CS7. Lykke i heimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
bygger
![]() ![]() |
CS4 har ikke mekanikken bak tangentene slik CS7 har ser det ut for. Det var en av grunnene til at jeg gikk opp en størrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Okay, greit å vite. Jeg er helt blank på el-piano, så greit å vite litt før jeg drar på musikkforetningen og prøver. Skal se jeg ender opp med å øke budsjettet kraftig, jeg og, he he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?ENDELIG! Nå skal piano bestilles. Det er kampanje på Yamaha CLP-525 akkurat nå, er det noen som kjenner til akkurat denne modellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Har fått pianoet i hus, og elsker det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et el-piano du er fornøyd med, og kan anbefale?Gratulerer! Mitt står og støver ned, så kanskje jeg må ta det ibruk litt igjen snart.
![]() |
|
|