|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Å spørre folk om å holde homepartyJeg har startet som distributør for et amerikansk firma som selger helse, sunnhet og skjønnhetsprodukter. Jeg har passelig stor omgangskrets, men jeg ønsker liksom ikke å presse på dem det jeg selger mer enn jeg har gjort. De fleste har fått det med seg, jeg har fått endel kunder og nye distributører. Nå må jeg gå et hakk videre.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyLitt avhengig av relasjonen vår ville jeg blitt passe irritert, tror jeg. Jeg er ikke interessert på en flekk på homepartygreier.
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg synes det er absolutt innafor å spørre generelt på veggen sin om noen kan tenke seg å holde et homeparty. At de da kan ta kontakt med deg. Jeg er ikke like begeisret for å få slike spørsmål på PM. (Ender alltid opp med å føle meg litt kjip da jeg sier nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg opplever det som masete å få slike meldinger og sms'er. Å legge det ut på egen vegg er helt ok, så kan jeg ta kontakt hvis jeg ønsker.
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyEg synest og det er masete. Dele status, gjerne public, med informasjon om å ta kontakt er greit. Personlege henvendelser synest eg det er vanskemeg å seie nei til
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyDet spørs hvor godt du kjenner dem. Jeg hadde ikke satt pris på om f.eks. foreldre i barnehagen/klassen eller andre bekjente hadde spurt om det. Jeg hadde ikke følt meg presset, men jeg er ikke interessert i å holde homeparty for noen.
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg hadde ikke syntes det hadde vært problematisk å bli spurt, uansett hvem det hadde vært.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 02-03-17 kl 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg syns det er ubehagelig. Spesielt om det kommer fra venner jeg ikke har veldig mye kontakt med. Legg det heller ut på egen vegg og be interesserte ta kontakt.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homeparty
Enig. Hadde jeg fått en slik PM (som dessuten gjerne sendes i flokk, slik at det oppstår en PM-gruppe på 100 personer), ville jeg neppe svart engang, bare forlatt gruppa så snart som mulig.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyDet er litt avhengig av hvordan man formulerer seg. Går det tydelig frem at man ikke trenger å svare om man ikke vil så syns jeg personlig det er helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg har fått noen sånne privatmeldinger på Facebook fra bekjente tidligere, jeg fikk en gang denne meldingen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJa, det er det jeg også har kjent på, fortsetter å reklamere på min egen vegg.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg har flere venner som har begynt med homeparties og jeg takler det dårlig, jeg vil nærmest kalle meg motstander mot sånne ting, for jeg har nesten enda tilgode å oppleve null mas i forbindelse med slike ting. Spesielt de som selger Forever Living eller Herbalife har jeg oppfattet som ekstreeeemt masete og jeg blir gal av det. Takker alltid nei, vil ikke ha noe med det å gjøre. Men det er selvsagt ok å spørre, så lenge man godtar et nei uten noe mas.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg synes det er veldig beklemt å bli spurt om sånt direkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homeparty
Enig i dette. Om man f.eks. formulerer seg ala "sender dette til alle mine kontakter, om du ikke er interessert, bare overse meldingen", så tenker jeg det er innafor. Jeg hadde bare oversett den.
![]() |
![]() |
#19 |
--
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyJeg hadde nok ikke blitt sur, hadde bare takket pent nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Å spørre folk om å holde homepartyMisliker det sterkt.
![]() |
|
|