|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dermalogica age smart og graviditetDisse produktene inneholder A-vitamin, står ikke noe om graviditet og bruk på pakningen og jeg har forhørt meg hos hudpleier uten å få sikkert svar. Noen som vet om dette kan være ugunstig under svangerskap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dermalogica age smart og graviditetOm vitamin A er ugunstig under svangerskap?
![]() |
#3 |
--
|
![]() Sv: Dermalogica age smart og graviditetKan ikke gå god for kilden, men noe info ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dermalogica age smart og graviditeta vitaminsyre skal man gå klar av. Jeg ville aldri risikert a vitamin under graviditet selv i dermalogicaprodukter. Det er ikke anbefalt.
![]() |
#5 |
På vent....
![]() Sv: Dermalogica age smart og graviditetHar ikke turt å bruke de jeg heller, får vel vente til september da. Selv om det ser ut til at det kun er et av de aktuelle produktene fra Dermalogica som jeg har i hus som ikke er anbefalt under graviditet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Dermalogica age smart og graviditetDe sier så forskjellig, og mange bruker en syrekrem fra MD under graviditet.
![]() |
#7 |
På vent....
![]() Sv: Dermalogica age smart og graviditet
Du kan ikke anbefale en riktig god og rygg krem evt maske til meg vel? Er kjempetørr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dermalogica age smart og graviditetDu kan trygt bruke produkter med glykolsyre, for eksempel MD Formulations Continuous Renewal Serum/Cream. Disse virker bare på det øverste hudlaget, og kan ikke trenge inn og eventuelt påvirke fosteret.
![]() |
|
|