|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gaming: Hvilke spill spiller dere med barna?Tenker på Playstation og andre spillplattformer. Noen tips?
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Gaming: Hvilke spill spiller dere med barna?Poden er bare 12 i år, så vi har bare spill med max 12-årsgrense. Jeg kan i grunnen være med på det meste, utenom Minecraft, men jeg foretrekker Plants vs Zombies Garden Warfare 2 om jeg får velge spill. Det spiller jeg uten poden også.
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Gaming: Hvilke spill spiller dere med barna?PS har jeg ikke greie på, men Plants vs Zombies spiller jeg på ipad. har tatt pause i perioder, men har begynt igjen, nå. Morsomt strategispill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Gaming: Hvilke spill spiller dere med barna?Mariokart. Og Lets Dance hvis jeg må. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Gaming: Hvilke spill spiller dere med barna?
Plants vs Zombies på iPad er ikke spesielt sammenlignbart med Playstationspillet, sånn for ordens skyld. På Playstation er det et veldig underholdende og harmløst 1. person skytespill. Å skyte zombier er veldig terapeutisk.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gaming: Hvilke spill spiller dere med barna?Poden vil gjerne at jeg skal være med på Plants vs. zombies (det Niobe mener, ikke iPad-versjonen), men jeg synes det er et forferdelig slitsomt spill.
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gaming: Hvilke spill spiller dere med barna?Her svikter jeg fullstendig. Jeg spiller ikke med barna mine selv om det er knertens yndlingsgeskjeft.
![]() |
![]() |
|
|