|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() De beste låtene ever?Det har jo vært flere slike kåringer av de beste albumene, og jeg synes heller ikke det er så vanskelig å finne ti favorittalbum, for eksempel.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Hm - jeg kan prøve.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Her er ti sanger som jeg alltid skrur opp lyden på radioen for å høre bedre. Sånne som jeg kanskje glemmer til daglig, men som jeg alltid blir glad for å høre:
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: De beste låtene ever?
Jeg hadde glatt klart 100.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De beste låtene ever?De låtene jeg har merket som favoritt er 130 i tallet og ekskluderer i stor grad favoritter som hører til i en sammenheng og mange som er på andre spillelister. Altså finner jeg ikke storfavorittene som David Bowie og Pink Floyd der. MÅ jeg velge blir det noe slikt:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De beste låtene ever?Imponert over at noen i det hele tatt klarer å lage en slik liste, jeg liker mange sanger godt, men kommer ikke på noen i farta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
One of These Days
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Det er veldig variabelt. Jeg hører på forskjellig musikk utfra humøret mitt. Skal se om jeg klarer en topp ti liste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Tror ikke jeg klarer å prioritere her, langt mindre treffe på akkurat ti, men i alle fall noen av disse:
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Jeg kan jo fylle på med
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Forøvrig har jeg en som jeg spiller HØYT i bilen ofte - en låt jeg synes aldri fikk det verdensherredømmet den faktisk fortjente - nemlig Here I am med Marion Ravn. (Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: De beste låtene ever?10 altså?! Garantert mange store jeg kommer til å glemme, men i farten er det disse jeg kommer på:
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Det er litt vanskelig for det er en del sanger som har en spesiell plass i hjertet som ikke er der fordi jeg synes de er så utrolig bra, men fordi de får frem en følelse. Melodien i friends f.eks. Minner meg om studietid, venner i klynge på sofaen og kvalitetstid. Får frem en god følelse, men ikke fordi sangen i seg selv er så fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: De beste låtene ever?Dette var en vanskelig øvelse ... men her er i alle fall ti utvalgte som av og til forsvinner ut av spillelistene mine, men som alltid har en tendens til å dukke opp igjen. Enten på grunn av gode assosiasjoner, eller fordi det bare er vakre sanger:
![]() |
#17 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Om det er mine absolutt topp ti vet jeg ikke, men nå skriver jeg ned ti vedlig bra låter.
![]() |
![]() |
#18 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: De beste låtene ever?Stevie Ray Vaughan - Tin Pan Alley |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De beste låtene ever?Vanskelig det her - men dette er mine singalong låter: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: De beste låtene ever?Rakkefølgen er alfabetisk - ingen over, ingen ved siden, ingen under.
![]() |
|
|