|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Billig tomannstelt - tips?Jeg trenger to tomannstelt, trenger ikke være superfancy i det hele tatt, men hakket mer robust enn sånne sprett-opp-telt tror jeg. Har søk på Finn, men det er begrenset med relevante treff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Jeg vet ingenting om hvor robust det er, men Obs har tomannstelt til 249. Litt lettere enn det du linker til, men med lavere vannsøyle.
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Hva skal du bruke det til da? Sikkert til å sove i.
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Hva med det som heter Tronfjell eller Tydal hos Helsport? http://www.helsport.no/outlet?main_variant=108,107
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Vår lokale sportsbutikkk leier ut turutstyr. Er det aktuelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Jeg er så skeptisk til å leie, både fordi ungene mine sliter en del på greier, og fordi jeg tenkte å benytte de utover sommeren og litt høsten også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Ser vel greit ut, det du linker til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Ser vel greit ut det du linker til?
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Billig tomannstelt - tips?Ja, nå hadde G-sport akkurat det samme teltet inne, og tilgjengelig for "klikk og hent" i sjappa i Storgata rett nedi her, til samme pris, så da gidder jeg ikke lete mer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|