|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Øyenskygge, rouge og mascara. Innimellom lebestift og eyeliner. Av og til ingenting, noen ganger bare mascara.
Sist redigert av Tallulah : 18-05-17 kl 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Ingen.
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Mascara. Litt lebestift på jobb hvis jeg husker det.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Cc-cream, øyenskygge og mascara. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Mascara og lipgloss el.l. Av og til eyeliner.
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Kajal og maskara.
![]() |
#9 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Mascara og eventuelt litt eyeliner. Litt farge på leppene. Bruker aldri noe på huden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Maskara, farget leppepomade eller leppestift og som regel foundation, men ikke alltid. Iblant litt rouge.
![]() |
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Øyenskygge, mascara og eyeliner de gangene jeg sminker meg, men det skjer ikke hver uke en gang.
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Mascara bruker jeg så godt som hver dag. Aldri noe mer enn det. (Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan å sminke meg. Har aldri lært det.)
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?BB-cream, rouge, mascara. Av og til eyeliner og lipgloss/leppestift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Concealer, dekkrem der det trengs, foundation, eyeliner, mascara og lipgloss. En eller to dager i uken uten noe, samt lite i ferier
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Foundationen eller lett pudder, muligens litt rouge, 4 forskjellige øyeskygger, eyeliner/penn, mascara og til tider litt farge på leppene. I helgene blir det ikke noe/veldig lite eller mye avhengig av hva vi skal gjøre. Til tider primer for ansiktet og øyelokk. Sist redigert av Pelen : 19-05-17 kl 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Hvis jeg sminker meg (noe jeg gjør med mindre jeg bare er hjemme og vaser, skal hente i barnehagen eller handle og sånt): øyeskygge, som regel i lyse bruntoner, maskara,skygge eller en sånn spesiell pensel til brynene og som oftest pudder. Noen ganger foundation eller BB-cream, men ganske sjelden.
![]() |
#19 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?Jeg begynte å sminke meg daglig etter at jeg ble 40. Det er noen år siden nå da.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilke make up-produkter bruker du til hverdags?En slags foundation (som jevner ut fargene i huden), solpudder, øyenskygge, mascara, lipliner og lipgloss.
![]() |
![]() |
|
|