|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Hva er i reklame-feeden din nå?Inspirert av meg selv og min lille rant om reklame for FRP på Youtube ...
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feedene din nå?Selv får jeg altså reklame for Frp Hordaland på youtube. Jeg har konkludert med at det er takket være at jeg har spilt Hillsong-musikk og tilsvarende på jobb-pcen hele helgen. Alle vet jo at frp jakter på kristenmanns blod.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feedene din nå?Haha, preget av politikkdiskusjoner her, tror jeg?
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feedene din nå?Chess king abonnement just nu. Har abonnement og har ikke tenkt å bytte. Det er veldig sjelden det er noe som treffer, og på mobilen er det ikke alltid jeg legger merke til reklamen engang.
![]() |
#7 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er i reklame-feedene din nå?Har AdBlock på pc, så der ser jeg ikke reklamer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Visit Rjukan. Traff veldig bra bortsett fra at visitten allerede er avlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Chess her også. Har ikke søkt på mobilabonnement.
![]() |
#12 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?For denne tråden, Gratis numerologi, ta skjæbnen i din hånd.
![]() |
#14 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Her på Fp får jeg ofte opp om graviditet og fertilitetsklinikker. :btdt:
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Lån penger!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Booking.com med tilbud på Nimb hotell i København til den nette pris av sekstusenognoe pr natt. Sier som Retz:
Jeg bodde ikke på hotellet da, men var i restauranten deres og spiste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?I denne tråden: Mitas E05 3.00-21
![]() |
#18 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Noen menn jeg kjenner sier at grunnen til at det er fullt av thaidamer rundtom på reklameplassene på nettsidene, er at de har søkt etter mat! Thai takeaway! Litt usikker på om jeg aksepterer den.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Denne tråden: Cheap Cartoon Mr. Banana Red Silicone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?På FB får jeg opp reklame for en t-sjorte med teksten: I may look calm but in my head i've punched you in the face 3 times Ganske treffende
![]() |
|
|