|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ekkel følelse i magen, noen ideer?Vi mister nå vår fantastiske leietaker.
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ekkel følelse i magen, noen ideer?Jeg tror jeg heller ville bedt om referanser enn telefonnummer til arbeidsgiver. Jeg har ikke sansen for å ringe å sjekke andre folk uten å ha gjort avtale om det på forhånd, og jeg ville ikke satt noe pris på at min fremtidige/potensielle husvert hadde gjort noe slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ekkel følelse i magen, noen ideer?Jeg ville bedt om referanser, samt dokumentasjon på fast inntekt hvis jeg skulle leie ut. Dessuten ville jeg kun godtatt kontant depositum, ikke sosial garanti eller lignende.
![]() |
#6 |
Nysgjerrig
![]() Sv: Ekkel følelse i magen, noen ideer?
![]() |
#8 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ekkel følelse i magen, noen ideer?Når jeg sikter til referanser, mener jeg ikke tidligere utleiere nei. Med referanser mener jeg andre i leietagerens nettverk - eksempelvis utleier. Ser veldig mye utkastelser i jobben min, og ville nok vært fryktelig nøye i forhold til hvem jeg leide ut til. Det er ofte ikke bare utseendet og magefølelsen ved første møte som kan si noe om hvorvidt en person er en leietaker man ikke ønsker.
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
![]() Sv: Ekkel følelse i magen, noen ideer?Nå har jeg sjekket telefon nummerene deres på tlf katalogen på nett.
![]() |
|
|