Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Politiradio

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 15:17   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Politiradio

Er det vanlig å ha det?

Jeg var på besøk hos ei "venninne" i går, og hun hadde den på.
Hva er vitsen? Og er det lovlig?
Samtalen stoppet opp når "1-2 kaller Bravo" lød fra den.

Har dere sånt? Og i tilfelle hvorfor? :nysgjerrig:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 15:20   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politiradio

Nei. Det finnes virkelig mye annet jeg heller vil ha i bakgrunnen enn politisambandet.
Så nysgjerrig og sensasjonshugrig er jeg ikke.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 15:23   #3
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Det var jo liksom ikke mye de sa heller, da. Om det var noe "på gang", sa de jo bare: " Vi ringer".

Gammel 09-07-07, 15:24   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

3Menningn min har sånn, eller mannen hennes, men de har den skjelden på nå.
Men var sånn de [hun og broren] fant ut at det brann hos broren for 2 år siden.....
For da var dne på hele tiden nesten.

Gammel 09-07-07, 15:25   #5
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

3Menningn min har sånn, eller mannen hennes, men de har den skjelden på nå.
Men var sånn de [hun og broren] fant ut at det brann hos broren for 2 år siden.....
For da var dne på hele tiden nesten.

Oj, såpass!
Det var sikkert litt av en opplevelse!

Gammel 09-07-07, 15:28   #6
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Politiradio

Det er da mye annet jeg heller skulle hatt som bakgrunnsstøy. Det er faktisk det aller siste jeg kunne tenke meg.
Jeg aner ikke om det er lov, men det er kanskje tvilsomt?
Jeg har hørt på en kamerat sin engang, og da fikk vi vite altfor mye, alle detaljer om ting osv.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 15:32   #7
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke politiradio selv, men mener forbudet ble opphevet for noen år siden.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 15:35   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ulovlig, men nå mener jeg det er lovlig.

Jeg kjente noen som hadde en slik for noen år siden, og de synes det var veldig kjekt å få med seg når det skjedde ting, og dro gjerne ut for å se dersom det var branner og slik.

Gammel 09-07-07, 15:40   #9
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke politiradio, og kan ikke tenke meg at noen av mine venner har noe sånt.

Gammel 09-07-07, 15:43   #10
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det var ulovlig, men nå mener jeg det er lovlig.

Jeg kjente noen som hadde en slik for noen år siden, og de synes det var veldig kjekt å få med seg når det skjedde ting, og dro gjerne ut for å se dersom det var branner og slik.

Eh...Vet nesten ikke hva jeg skal si til sånt, jeg...

Gammel 09-07-07, 15:45   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke politiradio, og jeg tviler på at det er normalt i vår omgangskrets. Høre på for å oppsøke branner og ulykker syns jeg høres helt perverst ut.

Jeg vet at endel freelansfotografer har, for å være først ute på ulykkesteder o.l. for å få solgt bildene sine.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 15:47   #12
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg vet at endel freelansfotografer har, for å være først ute på ulykkesteder o.l. for å få solgt bildene sine.

Ja, det kan jeg faktisk ha forståelse for. At journalister har.
Men hva vi som "menigmenn/kvinner" skal med det...Det var jo ikke underholdning, akkurat...

Gammel 09-07-07, 15:48   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Men hva vi som "menigmenn/kvinner" skal med det...Det var jo ikke underholdning, akkurat...

For noen er det visst det.

(Folk ser jammen meg på Big Brother også. )

Gammel 09-07-07, 15:50   #14
Line*
Expired

Standard

*HOST*

Gammel 09-07-07, 16:00   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Sorry.

Gammel 09-07-07, 16:01   #16
Line*
Expired

Standard

Jeg er realityjunkie, jeg. Innrømmer den.

Men politiradio, liksom. Det ble så teit...På en måte...

Gammel 09-07-07, 16:05   #17
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Eldste nevøen vår har.
Kan ikke tenke meg å ha det selv, men skulle ønske jeg hadde hatt det ved et par anledninger :nysgjerrig: Ikke for å høre om blod og gørr, men når halve Oslos politistyrker kjørte rundt midt på natta med blålys rundt jobben min i påsken kunne jeg godt tenkt meg å vite hva som skjer.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 16:18   #18
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noen er det visst det.

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

*HOST*

Det kunne ikke ramelt meg inn å høre på politiradio (eller se Big Brother). Ikke kjenner jeg noen som har det heller.

Gammel 09-07-07, 16:19   #19
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Gammel 09-07-07, 16:51   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg kjenner en sjel som har politiradio, jeg - og ikke ser jeg det helt store poenget med å skulle ha det heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.