|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når pleier NSB å ha sine 199-kampanjer?Vet NSB hadde en kampanje nå i januar, men noen som vet sånn ca når de pleier å ha kampanjer ellers i året? Så de hadde en liten en nå ifm OL, men det var kun for reiser i mars. Vi skal hele familien på tur i mai/juni, og vi vil aller helst ta tog. Men til fullpris blir bil mye, mye rimeligere.
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier NSB å ha sine 199-kampanjer?Billettene legges ut for salg ca 90 dager før, da er det noen 299,-. 199,- er sjeldent, og hvis det er noen til Trondheim, så er det gjerne natt, eller bytte på Hamar med kort tid og ingen garanti.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Når pleier NSB å ha sine 199-kampanjer?Hvis du står klar 90 dager før, kan du vanligvis få billetter til 299. 199 er, som nevnt over, en sjeldenhet. Hvis du betaler fullpris for voksen, mener jeg at (ett?) medfølgende barn er gratis. (Ikke ta mitt ord for det. Det er mulig jeg husker feil, eller at ordningen ikke finnes lenger.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Når pleier NSB å ha sine 199-kampanjer?
Sjekket nå, og det stemmer; jeg kan ta med ett barn gratis pr. Voksen. Det neste betaler halv pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|