|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kino med 10-åringen i morgen. Tips om film?Mor-datter dag i byen i morgen, kafé, bittelitt butikktitting og kino. Noen som har sett en gøy film fra programmet som går nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kino med 10-åringen i morgen. Tips om film?Coco er en veldig fin animasjonsfilm, Florida Project er en veldig fin dramafilm, Black Panther er en god Marvel-actionfilm med mange veldig kule damer i. Hvis sønnen min hadde vært ti nå, ville jeg uten tvil valgt Coco.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 09-03-18 kl 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kino med 10-åringen i morgen. Tips om film?Min 10-åring vil veldig gjerne se Black Panther. Men han er gutt.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kino med 10-åringen i morgen. Tips om film?Jeg kan anbefale på Coco og Black Panther. Hadde nok valgt sistnevnte selv, skulle ønske kiden min var gammel nok til å se den på kino.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Kino med 10-åringen i morgen. Tips om film?Black Panther! Fantastisk film som passer for alle som tåler litt action.
![]() |
#6 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Kino med 10-åringen i morgen. Tips om film?Ser Black Panther er 12 års grense, tror det blir litt voldsomt på en stor kinoskjerm for henne (men tror broren på 15 vil digge den filmen). Coco ser lovende ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kino med 10-åringen i morgen. Tips om film?
Jeg ville gjerne se den, men den gikk bare her en kort stund.
![]() |
|
|