|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Restaurant som passar for barn i Oslo?Eg og jentene på 10 og 13 reiser på impulstur til Oslo i morgon for å gå på Spillexpo. Vi skal bu på Bondeheimen. Nokon som har tips om grei plass i gangavstand frå Bondeheimen der vi kan ete middag? 10-åringen er litt kresen, så det må vere barnevennlig meny med p-mat eller kylling-nuggets i tillegg til noko litt meir skikkelig for oss som ikkje er fullt så kresne. Egon er eg litt lei av sidan vi har vore der ein del gangar...
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?Hm. TGI Friday´s? Selv om den på Karl Johan ikke har vært direkte heldig med besøkene fra Mattilsynet i det siste. Du kan eventuelt ta turen i kjelleren på Paleet, der er det mye forskjellig å velge mellom. Det er også en helt grei indisk på Egertorget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?Eller hard rock, den er vel like ved og fin for kresne barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?Den italienske i kjelleren på Paleet hadde mat som falt i smak både hos oss voksne og den lille kresenpilten vår.
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?Rusle ned til Ø, gamle Østbanehallen, og gå på Olivia (italiensk). Ungene mine elsker Olivia. Eller en av burgerbarene i nærheten av Domkirken? Både Tommi's og Munchies ligger i Torggata mener jeg.
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?TGI - Fridays fins både i Klingenberg gaten og på Aker Brygge også - de har vært heldigere med tilsyn.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?Fridays og Hard Rock er dyre og ikke spesielt bra.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?Takk for mange gode forslag! Det blei Fridays i dag, rett og slett fordi vi var totalt utslitt etter ein lang dag med trasking (28 000 skritt på fitbiten min!). Så vi orka ikkje å gå så langt frå hotellet. Men i morgon skal vi prøve eit av dei andre forslaga.
![]() |
#10 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?Pincho Nation! Gøyalt interiør, og god mat. Småretter, så lett å tilpasse til kresne ganer.
![]() |
#12 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?
Denne prøvde vi i går etter å ha søkt her inne etter barnevennlige, men kule restauranter. Veldig gøyalt konsept, og artig tema. Sirkus liker vi. Og greit å styre showet selv i forhold til eget tempo på måltidet.
![]() |
#14 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Restaurant som passar for barn i Oslo?
Tja, hvert fall ikke uten barn? Jeg liker nok egentlig å forholde meg til levende servitører og at bestikket ligger på plass. Maten var dessuten ikke SÅ god at jeg ville dratt tilbake for den alene. Men, ungene (særlig 12-åringen) synes det var kule saker, så han vil tilbake. Han var allerede solgt ved popcornet vi fikk som "hallo"-oppmerksomhet
![]() |
|
|