|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Seter i Operaen, pris vs opplevelseJeg skal gi mine foreldre operabilletter i gave, og lurer på hvor i operaen det er bra å sitte? Jeg har aldri selv vært der, og siden prisene varierer - lurer jeg på om noen av dere kan gi meg tips?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelseOpera er ikke musikk som er elektronisk forsterket, så det er ikke ofte det blir for høyt for øret. Jeg syns foran sjette rad orkester blir for nære, fordi man da sitter omtrent med hodet i høyde med scenen.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelseJeg har vært i operaen flere ganger, og en gang satt jeg på rad 3 (eller noe sånt). Jeg har alltid synes det har vært ålreit, men å sitte på rad 3 var helt magisk ettersom jeg også kunne se de små nyansene i ansiktsuttrykkene til sangerne.
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelseNei, operaen er generelt stappa full, nesten hele tiden. Men det hender at det er folk som ikke er så operavante som går i pausen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelseOpera er ganske annerledes enn konserter, og jeg sitter alltid fra rad 6 og fremover. Samboeren min klarte til og med å sove på rad 5 da vi så Wozzeck.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelseJeg har abonnement på rad seks orkester, og det er veldig gode plasser. Vi sitter mot den ene siden, og det hadde vært enda bedre helt midt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelseJeg liker godt å sitte på 1 eller 2 rad balkong. Er lav, da ser jeg godt.
![]() |
#8 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Seter i Operaen, pris vs opplevelseTusen takk, alle sammen! FP - gotta love it
![]() |
|
|