|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oslo-gatene igjenJahh. Fruen skal til hovedstaden igjen. Er det kvite Nike air-føre i områdene rundt Karl Johan? Og Torggata og Universitetsgata og sånn?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oslo-gatene igjenDet er veldig mye grus og sand. Hvite sko blir grå.
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Oslo-gatene igjenSlaps også? Hjelpes. At dei vert grå er ikkje så nøye. Men kanskje eg skulle tatt dei rååååsa i staden?
![]() ![]() Sist redigert av Hondacrv : 11-04-18 kl 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Oslo-gatene igjenIkke mye slaps i bygatene lenger, da. Men massevis av grus og støv.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Oslo-gatene igjenDet er jeg som sutrer, Tally. Over at det er full vinter hjemme hos meg. Og ikke rent og pent noe sted. Og at ullkåpe er for kaldt om morgenen men ALT for varmt om ettermiddagen.
![]() |
#16 |
![]() Sv: Oslo-gatene igjenKnis. Eg oppga gatene eg skal gå i. Eg skal ikkje til Majorstua. Ordet er sentrum eller ikke veit ikkje eg, men det er i alle fall ein fin plass å vere på. Men det er opp til dere å drøfte. Og eg forstår Palmen som sutrer. Og. Gler meg til oslotur.
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Oslo-gatene igjen
Tenkte jeg bare skulle stikke innom for å bekrefte at dette ER sentrum.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
Jeg synes sånne kommentarer er snipete og helt unødvendig. For jeg går ut fra at du som Osloboer irettesetter en annen Osloboer om hva som er sentrum og ikke. Det ser i alle fall sånn ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Oj, da ble jeg veldig misforstått. Jeg er innflytter og lurte på om "ekte" Osloborgere definerer Majorstuen som sentrum. Det var helt utilsiktet å virke snipete og irettesettende. Tenkte at jeg har avslørt meg som helt uvitende når det gjelder lokasjoner i Oslo mange nok ganger til at jeg ikke trengte å presisere. Men jeg skal ta det til etterretning.
![]() |
![]() |
|
|