|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Anbefal et firemannsteltHvilket firemannstelt er ok til bra pris? Trenger ikke være sånt man skal bære med seg spesielt langt, men må være greit i bruk.
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Anbefal et firemannsteltJeg er veldig fornøyd med mitt Helsport telt. En annen modell enn det i linken, men samme type. Litt dyrt kanskje, men jeg har inntrykk av at det er solide telt. Lett å sette opp og pakke ned syns jeg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal et firemannsteltJeg er veldig fornøyd med vårt bell-telt. Men det er ikke til å bære med seg. https://soulpad.co.uk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Anbefal et firemannsteltJeg er villt begeistret over Wiglo'en. Spesielt når jeg er på tur med barn synes jeg det er grusomt å ikke kunne stå i det hele tatt. I Wiglo kan jeg stå nesten oppreist, og det gjør alt betraktelig enklere. Vi har vært 2 voksne og 2 barn i det og fremdeles hatt god plass.
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Anbefal et firemannsteltGreit med litt høyde. Camping og litt utenfor... men ikke fjell og vidde. Wiglo har jeg sett på... og lurer på om det er bedre enn tunneltelt?
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Anbefal et firemannsteltJeg byttet mitt tunelltelt i Wiglo og nekter fullstendig å bruke tunelltelt igjen.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Anbefal et firemannsteltFordi jeg kan stå nesten oppreist, noe som hjelper betraktelig når jeg skal kle på meg, hjelpe unger å kle på seg og gjør det lettere å komme seg ut. Og fordi høyere telt gir "rettere" vegger, slik at plassen blir bedre. Ingen tunelltelt som kalles firemannstelt har faktisk plass til fire personer, men Wiglo har god plass. Wiglo har også flere innganger, noe som gjør at ingen trenger å krype over noen for å komme seg ut når de må tisse klokka 4 om natta. I tunelltelt flest kan jeg ikke engang sitte oppreist, noe som medførte at jeg måtte legge meg samtidig med ungen (siden jeg ikke kom meg inn uten å vekke ham), og det var fælt å spise sammenkrøkey. Tror jeg kunne gjort listen mye lenger, jeg virkelig hater tunelltelt.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Anbefal et firemannsteltJeg anbefaler alle telt fra Outwell. Vi har hatt Outwell Nevada og var fornøyd med det (men byttet det ut med et mye større telt siden vi tilbringer ukesvis på camping).
![]() |
|
|