|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!Jeg har egentlig veldig gode solbriller fra Moscot. Klassiske i skilpaddefarget innfatning. Men de gnager bak ørene når jeg bruker dem en hel dag, og siden hodet mitt er ganske lite sklir de også nedover nesen.
![]() |
#2 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!last ned.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!Eg har kjøpt med styrke fra Extra optical. På nettet. Dei kunne returneres om dei ikkje passa. Syns dei hadde mange fine, og det funka faktisk å kjøpe der med styrke.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!Jeg har Jackie Ohh fra Ray-Ban og synes de er kjempebehagelige, siden du nevner Jackie O., lissom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!Jeg har flere par fine, men favoritten min er Ray-Ban Erika. Finnes i flere farger, både i metall og plast. De er klassiske, passe store og gode å ha på nesa. Mine er i metall og de har nesepute. De i plast har ikke det, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Vis meg noen skikkelig kule og gode solbriller!Jeg har falt for merket Quay, mange kule design og til en folkelig pris. Ser de begynner å komme i Norge også https://www.quayaustralia.com/collec...glasses?page=2
![]() |
|
|