|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() App med lavkarbofunksjon - uten abonnement?Hvis overskriften var litt kryptisk, så ønsker jeg meg en app som kan holde orden på det jeg spiser - slik som ifesum premium - bare at jeg heller vil betale en engangssum og ikke ha et abbonement.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: app med lavkarbofunksjon - uten abonnement?
Jeg også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: app med lavkarbofunksjon - uten abonnement?Prøvd myfitnesspal?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: app med lavkarbofunksjon - uten abonnement?Jeg betalte bare en måned for lifesum og satt den opp til lavkarbo. Når måneden var over ble oppsettet stående på lavkarbo.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp, men den er også med månedsabonnement. Jeg klarer ikke å se hva det koster heller, på tross av at jeg har brukt litt tid på å finne ute det.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: app med lavkarbofunksjon - uten abonnement?Myfitnesspal kan du bruke gratis og du kan sette opp ernæringsmålene til å tracke hvor mye karbo du får i det. Det er litt hikkemikk for å få det til, men det går.
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg får jo opp sammensetningen av maten jeg spiser på bade lifesum og my fitness pal. Men jeg må jo holde orden på hvor mye proteiner jeg skal ha selv.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Du kan jo betale for 3 måneder eller ett år på Lifesum og så si opp abonnementet med én gang etter at du har betalt. Da bruker du appen ut perioden du har betalt for og få beskjed når du må betale for ny.
![]() |
![]() |
|
|