|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken veggfarge til kaffebrun sofa++Vi har kjøpt nytt hus etter å ha lett i flere år, og siden vi har hatt helhvitt hus her hvor vi bor nå, er jeg litt klar for mer farge, i hvert fall på en kontrastvegg. Det er snakk om stue med åpen løsning, eikeparkett og ellers hvit kjøkkeninnredning. Resten av møblene er stort sett i eik, og vi har holdt oss til naturfarger i interiøret ellers.
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken veggfarge til kaffebrun sofa++Blått er fint til mørke brune farger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvilken veggfarge til kaffebrun sofa++Det er veldig mange farger som passer til mørk brun sofa og eikefarget møbler
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvilken veggfarge til kaffebrun sofa++Jeg har ikke noen yndlingsfarge, men vi har bodd snart sju år i hvitt, svart og brunt, så jeg begynner å bli klar for noe annet. Jeg liker generelt grått, blått, støvete lillafarger og så videre.
![]() |
|
|