|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg må muligens på hyttetur.
![]() |
![]() |
#2 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteHvorfor trenger du sovepose? Ta med dyne. Kjøp deg tursko. Kjøp deg hyttedusj, så du får dusja etter trening. De har f.eks denne på xxl: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteTa med:
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteLeselampe var et godt tips! Og dyne skal det bli.
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteLesestoff, ja - jeg noterer. Har falt helt ut av bøkene igjen, dessverre. Takk for flere gode tips!
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteJeg har hatt noen gode terrengsko som jeg føler har bredere anvendelse enn tursko. Noenlunde tette og med gode såler. Funker til både stiløping til hverdags, og på fjellet.
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteDet finnes utstyrssentral i kommunen din, der kan man låne sovepose og annet turutstyr gratis.
![]() |
#8 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteMen hvorfor ikke gode tur-/terrengsko, da får du jo vært i aktivitet? Kjøp med hodelykt også, så kan du komme deg unna på tur når som helst på døgnet?
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteDet høres ut som om du må trene når du er der. For å overleve og ha noe du liker, tenker jeg.
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteStor powerbank |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteDet finnes tursko som er fantastiske å gå i, altså, og som du kan bruke på tur på Lillestrøm også |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteEr der ikke noen form for sengetøy? Dersom dere kan kjøre helt frem hadde jeg tatt med dyner. det er behageligere en sovepose synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte- Vaskeklut og håndkle, så kan du vaske deg etter trening.
![]() |
#14 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hyttePresskanne er litt knotete når man ikke har spring fordi det er vanskelig å få vasket den ordentlig. Vi måtte gå tilbake til filter over kaffekannen selv om det er litt tidkrevende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte
Jeg får det med joggesko også - har alltid bare brukt det i fjellet. Besteget topper, til og med (bortsett fra da jeg var på Galdhøpiggen; da gikk jeg i seilerstøvler over breen.
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
... og det er FERIEN min!
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteElektrosjokkterapi?
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
I would know - guttungen utbrøt vantro på besøk hos venner: "Kakao i KJELE, faktisk!"
![]() |
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytteSelve turen varer for øvrig bare i to dager, altså. Jeg har antakelig mulighet for å ta med sykkelen min (så blir det Koppang igjen i nødsfall), og hytta ligger ikke på "snaufjellet", men langs en godt framkommelig riksvei. Det er derfor jeg tenker at fjellsko blir litt overkill. Får prøve skinnvarianten min igjen; det er 10 år siden sist, og da var jeg vel ganske gravid, ved nærmere ettertanke.
![]() |
![]() |
|
|