|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenJeg synes det er mildt sagt forunderlig at det nesten alltid viser seg umulig å ende opp med en farge og frisyre som ligner det en har bedt om.
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Å, som jeg kjenner meg igjen! Jeg har tilgode å være fornøyd etter et frisørbesøk enda....Å betale 1400-1500 kr for noe man ikke er fornøyd med er surt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Jeg hadde garantert bedt om å få håret lysnet om det ikke var slik at håret mitt ikke tåler det.
![]() |
#4 |
Sperret
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.
Tåler det ikke en veldig mild og skånsom lysning engang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
Håret mitt er blitt stripet flere ganger de siste månedene, og er nå blitt så porøst og slitt at jeg har veldig lite lyst til å lysne det.
![]() |
#6 |
Sperret
Og nå er stripene borte på grunn av mørk farging? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
By the Sea
|
Jepp...
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Så kjedelig, da - frisering er noe herk, altså! Håper du venner deg til det og føler deg fin etter hvert.
![]() |
![]() |
#9 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Å, dette kunne jeg nesten ha skrevet selv. Jeg hadde også skulderlangt, mellombrunt hår som var litt oppklippet, i fjor sommer var jeg dum nok til å slippe først en frisør til, deretter en til for å rette på skadene fra den forrige, og det resultatet har jeg slitt med i et år: Det er oppklippet i alle retninger, lengden ser helt rar og skeiv ut fordi jeg har fall her og der. Jeg er rett og slett fæl på håret, men nå har det heldigvis blitt langt nok til at jeg bruker hestehale. Og det skal jeg gjøre til det vokser noen cm til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Jeg har heldigvis funnet "min" frisør |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
--
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Jeg har også hatt en del utrolig dårlige frisøropplevelser. Det virker som om frisøren har bestemt seg i det hun ser håret mitt, også nikker de og sier "Jaha", når jeg forklarer. Resultatet har vært ille noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Var hos frisøren i går, men farger aldri håret. Det gjør jeg selv. Da har jeg ingen andre å skylde på enn meg selv. |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Frisører er noe herk, ja. Jeg hadde en jeg var veldig fornøyd med, men han funket bare da jeg hadde kort hår, han skjønte ikke helt at jeg ville spare...
![]() |
#14 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren.Huff, det er ikke det minste moro å gå skuffet fra frisøren. Man betaler jo såppas mye.
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenJeg har full forståelse for det med å være missfornøyd med frisørarbeidet, men kan jeg få lov til å si at det ikke er det minste rart at du blir skuffet når du bare vil ha av en cm på et slitt hår ... Det kan ikke være den letteste jobben for en frisør å holde seg innenfor? Når det blir feil farge, så er jo det veldig dumt, og du burde få avslag i prisen siden de ikke kunne farge det på nytt igjen.
![]() |
#16 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenJeg er visst veldig glad for at jeg har min egen, private frisør putselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenFrisør er vanskelig! Jeg tror løsningen egentlig er å finne seg en fast frisør. Da er det lettere for dem - spesielt å få til rette fargen. Men da må man jo finne en som man er på bølgelengde med først... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisørenSå trist at du skal oppleve sånn gang på gang. Jeg har selv blitt klippet tupper på før jeg ble frisør, og klipper aldri mer enn jeg får beskjed om. Og ang. fargen er det lett at det blir mørkere enn i boka, fordi fargen der er farget på hår som er uten farge fra før. Velg et hakk lysere enn den du ser på neste gang? ( Fargen du har nå, vil nok "slippe" etter noen vask, og nå som det er sommer bli lysere..)
![]() |
#19 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren
Håret var ikke slitt i tuppene!
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren
Dette har jeg tatt en sjefsbeslutning på i dag! Neste gang skal jeg peke på en nyanse lysere enn det jeg vil ha. Lettere å farge det mørkere etterhvert enn omvent.
![]() |
|
|