|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Mannen vurderer det til å bli for mye styr å fikse vaskemaskina vår igjen nå, så det går mot å bytte den ut. Den vi har er snart 9 pr gammel, og har nok gjort jobben sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Er på andre Miele og er fornøyd.
![]() |
#3 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Har hatt bosch(?) i alle år og er fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Jeg har en ny Bosch serie 6 kjøpt tidligere i år. Måtte kjøpe ny da min femten år gamle Bosch tok kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Jeg har en Samsung jeg kjøpte i sommer. Fornøyd. Den heter Add-wash eller noe tror jeg. Ti kilo. Har ikke prøvd å vaske dyne i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Jeg savner et skikkelig kortprogram på maskina vi har nå. Til nybrukte treningsklær og klær som bare trenger litt oppfriskning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Min Samsung har to kortprogrammer. Det ene på 39 minutter, det bruker jeg ganske mye. Tar fint vanlig møkkete klær, men det er maks fem kilo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Vi har også Samsung og er veldig fornøyd med den. Den har i overkant lange programmer, men også et par kortere som brukes en del. Vår tar 12 kg tøy, det vil si en hel skittentøyskurv i slengen. Problemet er da tørkeplass, men nå har vi bestilt ekstra stor tørketrommel og. Fra Samsung, selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?Vi endte opp med en AEG maskin. Mannen brukte 13 minutt framgang kjørte hjemmefra, og til han kom hjem med ny maskin. Bestemte seg ganske kjapt med andre ord, uten hjelp fra meg. Blir nok bra uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?
Blir nok veldig bra. sist jeg kjøpte vaskemaskin stoppet jeg innom den meget lokale elektrobutikken. Sprang inn og sa jeg måtte ha en vaskemaskin og om de kunne levere i ettermiddag og sende faktura til mannen, kjørte hjem. Veldig fornøyd med maskinen som de satt på plass og tok med seg den gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|