|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Jeg har en mann som bruker skjorter i jobben og som hater å stryke dem - jeg tenkte at denne ville glede mannen til jul, men først må jeg høre om noen av dere har prøvd den? Er den kraftig nok til å faktisk virke godt, eller blir det så som så med utglattingen?
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Den så jeg også reklame for i går. Er veldig spent på om noen har erfaring å komme med, for jeg kan ikke fordra å stryke ...
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Det er her jeg burde legge inn bilde av magen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Denne har jeg og jeg er kjempefornøyd! Så lettvint! Jeg har til og med dampet gardiner som hang på stang.
![]() |
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Det høres lovende ut! Da tror jeg jammen det blir en sånn!
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2016
![]() |
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Ser de markedsfører ganske aggresivt, ja. Har sett det er litt forskjellige typer. Fungerer også de billigste, eller på jeg opp over tusenlappen? Liker ikke stryke, men det blir nok litt mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?
Den jeg har kostet ikke mer enn 600. Veldig kjekk!
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Drar opp denne tråden igjen, siden jeg har ønsket meg en damp-duppedings til jul. Flere erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Jeg har en. Er fornøyd, bortsett fra at den er litt tung. (Og så må jeg fortsatt frem med strykejernet når det kommer til duker. Jeg har gitt opp å trikset det til.
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Jeg tar til og med bunadskjorter i lin med den. ❤️ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Ok, jeg er mer eller mindre nesten solgt...
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
Jeg gjør samme med min. Men kragene må tas med strykejern, jeg får det ikke til med steameren.
![]() |
#15 |
Klar
|
Sånn for ordens skyld, arret er borte nå. Det tok noen år, men det forsvant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Utsolgt overalt i butikkene her, fikk jeg høre fra en noe slukkøret julegaveshopper nå. Så tydeligvis flere som har ønsket seg det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndholdt steamer fra Philips - virker den?Jeg har den fra Philips til rundt 5-600kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|