|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Ja, hvordan arter utelivet i Oslo seg for folk som er dobbelt som gamle som aldersgrensen for alkoholservering, og vel så det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Jada! Hva slags musikk er du interessert i?
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Jæger har en relativt voksen crowd iblandet litt yngre. Ganske mange av de tidligere DJene spiller der. Abstract, Strangefruit, G-ha og slikt. Mest house og techno. http://jaegeroslo.no/
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Jeg falt også ut på dansing.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Champagneria var ingen hit for jobben min, til info. Type hvite menn som pusher femti. De snudde i døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Ja, Champagneria i Frognerveien er vel så vestkant som det blir.
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Takk for tips! Jeg gjetter på at dansing er ganske utopisk, altså, men å drikke og så gå ut og danse var jo det vi dreiv med for 20 år siden! En av utfordringene er at musikksmaken nok er den samme som den gang. Sist redigert av Timar : 04-01-19 kl 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:Okei, om du vil ha et sted som spiller 90-tallsmuiskk så vet jeg ikke, dessverre.
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk:
Enig, der er det veldig ok. Men dansing |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hvor går man ut i Oslo nå om dagen? :knirk: