|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Jeg trenger underkjole i ullVet jeg lette i fjor vinter uten å finne, men det kan da umulig være bare jeg som gjerne skulle hatt et tynt lag ull innenfor kjolene på vinteren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullJeg skulle inn og tipse om Vera & William, men ser at den koster 1400, så det er sikkert en av dem du har funnet selv.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullJeg bruker mamelukker, ullsinglet og evt. glatt underkjole i stedet. Funker fint.
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullHar du sjekket Zavanna? De har mye fint i ull og silke.
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullNøstebarn har lange singleter. Den ene går langt ned på låret ser jeg. Ikke helt det du spør etter, men kan kanskje være et alternativ. De kostet rundt 400,-
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullVera & Villiam sin er på salg nå: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ull
Er de normale i størrelsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Den er i silke, ikke ull. Her er den i silke og ull: https://www.miinto.no/p-834595-underkjole-merino-silke
![]() |
#13 |
Har fått viljen sin
|
Lang singlet kunne funket, men jeg er redd de blir for korte hos Nøstebarn/Zavannah og at modellen der den går til låret er lav/slank oventil. Går de ikke langt nok ned sklir de bare opp hele dagen. Er det noen som har prøvd å bruke dem som kjole? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
De har en sort, men ikke på salg dessverre. https://www.miinto.no/p-635997-underkjole-merino-silke
![]() |
#15 |
heimføing
|
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullJeg kler meg lag på lag: Ullsinglet, forankret inni strømpebuksa (som også kan være ull). Langermet trøye i bomull, a ala KappAhl Basic). Underkjole med spaghettistropper, og til slutt kjolen. Eventuelt (ull-)cardigan over den igjen, og kanskje ullstrømper eller leggvarmere som stikker opp av støvlettene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullJa jeg kler meg også lag på lag og har godt utvalg. Savner bare underkjolen for enklere og nettere påkledning. Et søk på nattkjole i ull sendte meg til Apotek1 og der fant jeg en på salg. Spent på om den funker. Vurderer også å sy inn en Nøstebarnsinglet i stor størrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger underkjole i ullNattkjolen fra apotek har jeg. Jeg liker den veldig godt
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
Tror du nattkjolen funker som underkjole? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har fått viljen sin
|
Ja den har korte ermer. Vil funke under noen kjoler, men ikke alle. Er mest bekymret for lengden. Og halsvidden. Vil ikke ha noe tett på halsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|