|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Leie feriehus på Finn?Vi er en gjeng som tenker oss til Frankrike i sommer. Jeg har bare erfaring med Airbnb og har et hus på hånd der noen timer til. En i reisefølget har funnet et hus på Finn som ser flott ut. Svensk utleier.
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Leie feriehus på Finn?HAr ikke peiling på Airbnb men en gang det var veldig snakk om privat leie herinne så sjekket jeg og leste omtale om den leiligheten jeg så på og en hadde skrevet at eier hadde kansellert bookingen en uke før de skulle komme så da lukket jeg ned og har ikke tenkt å sjekke det tilbudet mer.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Leie feriehus på Finn?Vi leier ut leilighet via Finn.no, og har 90% av utleien igjennom dem. Du har ingen garanti for om boligen eksisterer, hvilken stand den er i osv. Vi ber om 25% av leiesummen som depositum og resterende leie 30 dager før ankomst. Så å be om depositum er ikke uvanlig.
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Leie feriehus på Finn?Takk for svar. Ser ut som det blir Airbnb. Den vi ønsker på Finn var utleid.
![]() |
|
|