|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sette opp håret når man har bob, går det?Håret har hel lengde, det er ikke oppklippet. Men det er jo ganske kort nederst i nakken...
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Sette opp håret når man har bob, går det?Søk litt på youtube. Mange fine tutorials der!
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sette opp håret når man har bob, går det?Krølle det med krølltang, og bruke hårnåler til å dandere det litt opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sette opp håret når man har bob, går det?Ja det kan du, men det kommer an på hvor kort håret er. Jeg hadde bob til litt over skuldrene i høst og fikk satt opp håret. Håret ble krøllet opp og med litt spenner her og der så ble det en fin litt løs oppsatt frisyre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sette opp håret når man har bob, går det?Da tester jeg med krølltang og hårnåler, og beregner god nok tid til å kunne vaske det og føne det etterpå om det går helt skeis.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Sette opp håret når man har bob, går det?Husk spray! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sette opp håret når man har bob, går det?Jeg har vært i bryllup med bob, og var hos frisør og fikk fiksa håret. Frisøren krølla det litt, snurra litt det som var foran på ene sida og festa det bortover siden og litt bak øret, med hårnåler med små blomster på. Ble skikkelig fint!
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sette opp håret når man har bob, går det?
Det er ei som kaller seg Milabu på YouTube jeg har hentet masse inspirasjon fra. (Kilde: youtube.com) Hun har mange snutter, dette er bare et tilfeldig.
![]() |
|
|