|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Jeg skal ut og spise middag med eldstesønnen snart, og han ønsker italiensk. Men hvor? Er litt lei av Olivia, så gjerne noe annet enn det. Det er ikke snakk om noen spesiell anledning eller noe, bare en helt vanlig hverdag, så derfor hadde det vært fint om det ikke hadde vært for dyrt.
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Santino's Youngstorget? Lenge siden jeg har vært der nå, men alltid fått god mat der.
![]() |
![]() |
#3 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Cantina Cortina i Folketeaterpassasjen er bra, og har god pizza. Ruffino i Vika er kjempebra, og litt «høyere standard», men pastarettene er allikevel på prisnivå med feks Olivias. Ruffino har ikke pizza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?
Tror Santinos bare er på Skøyen nå? Ellers enig i forslaget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Brunello ligger ved siden av Oslo City mot Gunnerius. De har god og ikke altfor dyr italiensk.
![]() |
![]() |
#7 |
Textrovert
|
Det er vel ikke Ruffino? Ah, Brunello, ja. Jeg begynte å lure.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Sorry. Det var jeg som rota med navnene. Jeg korrigerte meg til Brunello.
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
Hvis dette er rett over gata for Rice Bowl/Sushi Bowl, er det noe annet der nå, ja. Noe søramerikansk.
![]() |
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Ta toget til Lillestrøm og gå på Casa Mia? Den ligger rett ved stasjonen, og maten er god og relativt rimelig.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Takk for alle tips. Det blir nok Cantina Cortina. Jeg hadde rett og slett glemt at det stedet eksisterte, så takk for påminnelsen.
![]() |
#13 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Villa paradiso på Grünerløkka |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Textrovert
|
Jeg synes den er litt oppskrytt.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og helst relativt billig italiensk restaurant i Oslo sentrum - finnes det?Trattoria Popolare
![]() |
|
|