Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Brasiliansk voksing...ombestemt meg. AU

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-07, 21:41   #1
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brasiliansk voksing...ombestemt meg. AU

(Kilde: youtube.com)

Etter min søster sendte meg denne, har jeg ombestemt meg.
Jeg skal ikke vokse meg.....

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 21:47   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brasiliansk voksing...ombestemt meg. AU

Hva trodde du da? at det skulle kile litt?

Gammel 18-07-07, 21:47   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der så jo ikke så ille ut.

Gammel 18-07-07, 22:07   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

De lo jo. Det gikk jo fort. Jeg synes heller ikke at det så så ikke ut.

Gammel 18-07-07, 22:23   #5
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 22:33   #6
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Brasiliansk voksing...ombestemt meg. AU

Godt det ikke bare var meg som ikke synes det så noe ille ut.
Gutten så ut til å ha det verst, egentlig.
Jeg hadde glatt gjort det etter det klippet der.
(jeg har prøvd selv da, og synes ikke det var så veldig vondt, oppskrytt egentlig, for jeg trodde det skulle være mye verre)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 22:47   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mer lyst nå enn noensinne, etter at jeg barberte glofsa og har klødd og vært øm helt siden i går morges.

Gammel 18-07-07, 23:08   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har mer lyst nå enn noensinne, etter at jeg barberte glofsa og har klødd og vært øm helt siden i går morges.

Iiii, jeg har ikke hørt det ordet på aldri så lenge! Riktignok glufse, men dog.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 23:14   #9
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Iiii, jeg har ikke hørt det ordet på aldri så lenge! Riktignok glufse, men dog.

Gammel 19-07-07, 02:20   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Var denne videoen saa ille da? Ikke verre enn en legg-voksing etter uttrykkene aa dommme i alle fall. Skal man bli fin maa man lide litt pin...

Gammel 19-07-07, 08:16   #11
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jøss. Jeg har sagt at "ALDRI om jeg skal gjøre det der".
Men etter det klippet der, kunne jeg faktisk ha tenkt meg det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 14:48   #12
lil'c
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jøss. Jeg har sagt at "ALDRI om jeg skal gjøre det der".
Men etter det klippet der, kunne jeg faktisk ha tenkt meg det.

Gammel 20-07-07, 10:21   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det der så jo ikke så ille ut.

Det SER kanskje ikke så ille ut, men jeg kan love at det ER JÆVLA vondt.

Nei takke meg til mac3 og skum.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 10:33   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der så jo veldig lettvint ut, de ler jo? Hadde mer sett for meg vræling. Jeg skal uansett ikke utsette meg for denslags.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 10:41   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akk ja - noe sier meg at siden jeg har overlevd tre barnefødsler, ville jeg nok overlevd det der og... Men gidder jeg? Tror ikke det, nei.

Gammel 21-07-07, 14:25   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter timesvis i fødsel og akutt keisersnitt? Null problem. De skriker i ett sekund og ler med en gang! Nei, jeg skal tenke som hos tannlegen "jeg har født, jeg har født". Det er veldig beroligende, faktisk!

Gammel 21-07-07, 18:03   #17
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Etter timesvis i fødsel og akutt keisersnitt? Null problem. De skriker i ett sekund og ler med en gang! Nei, jeg skal tenke som hos tannlegen "jeg har født, jeg har født". Det er veldig beroligende, faktisk!

Den har jeg ikke tenkt på før!
Takk for tips.
Hilsen seriøs tannlegeskrekk"offer".

Gammel 21-07-07, 18:07   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er verre å gå til tannlegen enn å føde. :tannlegeskrekk:
Men lommeboka mi har mest tannlegeskrekk da, helt klart.

Gammel 21-07-07, 18:16   #19
Line*
Expired

Standard

Gammel 21-07-07, 20:45   #20
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Hihi. Jeg skal snart gå kurs for å lære dette..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.