|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Gi meg forslag på pubrunde i OsloVi skal starte fra t-banestasjon og ta en matpause i området rundt Vulkan og så kan vi gå videre etter det. 3-5 steder. Er det noen som har forslag på hvor man kan gå? Gjerne litt variasjon med brune og morderne steder og gjerne på Oslo øst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloDet er Schrøder på St. Hanshaugen. Skal dere på "Gid så eksotisk det er på østkanten, og så gøy med brune puber, dere!"-tur, eller er det oppegående folk som er interessert i hyggelige steder?
![]() |
#3 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloHarry Holes pub heter Schrøder og ligger på St. Hans Haugen i Waldemar Thransesgate. Rett ved krysset Ullevålsveien/Waldemar Thransesgate.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i Oslo
Det var det første jeg lurte på også.
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloOki, å vise folk mer av byen enn Karl Johan er jeg helt for. Om dere starter på f.eks. Schrøder og tar en øl er det lett å gå ned til Vulkan/Mathallen for mat. Derifra kan man gå over elva og til den italienske coctailbaren Bettola. De har utrolig stilig sekstitallsinteriør. Derifra kan man gå oppover løkka og f.eks. innom Aku Aku og Grünerløkka Bryghus og Bar Boca.
![]() |
#10 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloJeg liker Gaasa og Crow Bar og Grünerløkka Bryghus. Men så liker jeg best sånn mikrobryggerihipsterøl, da. De har forøvrig masse godt mikrobrygg på Mathallen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloVi har hatt en fantastisk hyggelig kveld! Vi fulgte forslagene i begynnelsen men i slutten stoppet vi litt her og der langs med veien og havnet på Blå (der jeg bare har vært på vinteren) og Schous bryggeri. Alle var meget fornøyde og spesielt D dom ikke kom dra apell og som stort sett bare hadd sett området mellom Aker brygge og Jernbanetorget. Jeg var den eneste fra Oslo vest, bare for å ha sagt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloJeg har også vært på Blå i dag Pelen! Vi startet å gå fra Stillatorget og har vandret jevnt og trutt i hele dag, med jevnt påfyll av væske. Det var veldig mye faddere med ferske studenter ute i dag. Fantastisk dag langs Akerselva.
![]() |
#14 |
|
Der ser man! Ja, fantastisk dag og mange ferske studenter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloDa skal vi ut og gå igjen i august. Det ble så vellykket sist så jeg har fått oppdraget igjen. Langs Akerselva et sted er målet. Hvor spiser vi? Hvilket steder stopper vi på for litt påfyll av drikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloJeg er faktisk dypt sjokkert over at ikke Teddy's i Brugata ble foreslått i første runde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloSiden sist gang har det jo skjedd masse i Torggata. Kanskje det passer å spise på Taco Republica (bord til mange må bestilles)? Eller Ramen på Koie Ramen hvis man vil vise noe kult og nytt?
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloOm dere vil starte litt lenger opp denne gangen: Mysterud bar på Sagene har godt ll og koselig stemning. Over elva på Torshov kan dere gå på Bruun-Larsen i Torshovgata, og videre ned til den nye gastropuben på Ringnes.
![]() |
|
|