|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kjøper dere bukser?Trenger både jeans og andre bukser, tenker da på jeanstype i andre farger. Hvor går jeg?
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Av jeans liker jeg Levi's best, helst modellen 710 super skinny. Av andre bukser har jeg litt av hvert, men jeg foretrekker helt smale bukser, og da har Selected en modell jeg liker, som jeg har i svart og mørkeblått. Skikkelig spenstig, med andre ord.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Jeg har funnet en type på Days like this, dressbuksemodell. Jeansene der blir litt voksne i modellen for meg, så det leter jeg etter. Har en Levis bold curve jeg liker. Ellers har me&i gode bukser med passform som passer meg.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Jeg bruker Dranella jeans, modell Tessa. Bor stort sett i de, eller en ullbukse fra Woolland
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?
Den jeg har på nå er Dranella. Favoritt og nå så slitt at det snart er hull på innsiden av lårene. Det er de jeg bor i.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Jeg liker godt FiveUnits buksene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Jeg kjøper jeans på KappAhl. Modellen heter Alice, og er med rette bein. Et par hvert femte år omtrent, da er de gamle så utslitt at de har hull. Bruker ellers mye capri om sommeren, og går mye i turbukser i vinterhalvåret. Også på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Har ikke funnet noen favoritt når det gjelder jeans, men når det gjelder andre bukser er jeg veldig glad i Pulz Clara pant som jeg har kjøpt hos en lokal butikk. De finnes og i grått og blått.
![]() |
#18 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Jeg liker Floyd-buksene med høyt liv og knepping ,og kaffe sine Jillian-bukser |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor kjøper dere bukser?Jeg har falt helt for Jean Paul jeans fra Match. De er litt dyrere enn andre jeg har kjøpt, men de sitter perfekt og får meg til å føle meg fin og da er det verd det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|